neljapäev, 29. juuli 2010

Moika terveyskeskus!

Ma vaatan, et loodus on ikka imeline. Eile hommikul tööle sõites oli mul igatahes maailmakena vaatepilt, selja taga paistis läbi heledate õrnade pilvede ere hommikupäike ja ees oli taevas tumehall ja lõi helesiniseid piksenooli. Ja siis säras seal kõrval veel imeilus vikerkaar. No oleks vaid digikas kaasas olnud!
Ja täna ei saanud tööle minnagi, sest kitsed pukslesid omavahel siin samas keset tänavat ja ära ka tee pealt ei läinud. Lõpuks ikka imevaikselt neid "ajades" sain mindud, sest muidu polnud neil autost sooja ega külma.
Kajaka oleks ka alla ajanud, sest no AUSÕNA nad on siin KÕVASTI uimasemad, kui Eestis. Ilma naljata! Aga eks see ole ehk inimestelt nakkanud...see uimasus, I mean. :D Hoo peab juba kaugelt maha võtma ja vahel signaaligi laskma.
Eile päevitasin pärast tööd, siis käisin pesus ja läksin mingi hetk Tõnnile Kirkkonummi rongi vastu. Ja huvitav-huvitav, kes nüüd provotseeris mind mäkki minema. Muidu olen alati mina see "idee väljakäija", aga eile suutis Tõnn mu sinna Drive-in'i suunata, mistõttu ma muidugi endale ka tellimata ei suutnud jääda. Ilma naljata, ma olen varsti nagu maakera. :D
Igatahes siis tulime koju, ma tegin söögi soojaks ja Tõnn uuris niisama netis. Pani kuulutust vms. :) Ja no nii see aeg läks. :D
Mingi hetk otsustasime randa minna, et ehk saab võrku mängida ja no näed, saigi. Hüppasin oma põlve ka sinna (esmapilgul äärmiselt mõnusa ja pehmena tunduva) liiva peale palli "päästes" katki. Siis MA MUIDUGI ujuma ei saanud ka pärast mängu minna, sest üks kinnitas enne randa minekut, et mingit ujumist ei toimu (kuna ta alles haige oli) ja no ma ei hakanud siis ujukaid ega midagi vedama. JA NO MIS HÄDA on poistel lihtsalt särk seljast võtta, kui SIISKI peaks tulema ujumisisu.
Tulime siis koju, ma lappisin oma põlve kokku ja tegin niisama puhtaks end liivast ning mingi hetk otsutasime UUESTI mäkki minna. Ebanormaalne! :D Ostsime posu juustuburkse ja tulime kiiresti koju tagasi, sest "Jeanne d'Arc" hakkas. Mida muidugi Tõnn ei suutnud lõpuni vaadata ja magas hoolega, aga no poole pealt liitusid Hurmi ja Jaan ka. Ma olin seda filmi enne ka näinud, aga huvitav on ikka selliseid ajaloolisi draamasid vaadata. :) Filmi ajal matsutasime Toblerone' komme ka, millest juba vaikselt paha hakkas. :D
Igatahes filmi lõppedes pesin kiirelt hambad ja lippasin magama.

Täna oli siis viimane päev tervisekeskuses. Yahhoo! Mul oligi juba kopp ees sellest kohast. IGA PÄEV TÄPSELT üks ja sama asi. Pealegi mind häiris TOHUTULT see vahepealne passimine, mis seal möödapääsmatu oli. Lisaks mulle tundub, et seal seal oli kohati kuidagi ebameeldiv õhkkond. Peale mõne toreda arsti, kes olid sellised jutukad ja muidu sõbralikud.
Seega lähen homme uude kohta õppima, mis tähendab omakorda seda, et ma saan hommikul tund aega kauem magada. Ma loodan, et ka nii jääb, siis võib öelda "Hüvasti kella veerand kuuene ärkamine!".
Tööl olles käisin korra poes ka, et ühte maaaaaaaaailma parimat smuutit osta. Tõesõna, see on küll suhteliselt kallis, 750 ml maksab 4 eurot, aga no ma ei teaaaaaaaa. Eestis ma polegi kahjuks sellist näinud kuskil - Chiquita (nagu need banaanid;)) ananassi ja banaani oma, aga no ma ei ela päris pealinnas ka ju. :D Mmmm... Igatahes tahtsin jõuda sinnani, et seal poes paneb poemüüja kõik asjad ise kotti, mida ma Eestis veel KUSAGIL näinud pole. Ameerika filmides ka vahel pannakse, aga et tegelikult ka kuskil nii meeldiv teenindus on... Kiidan!
Koju jõudmisest saadik olen arvutis uurinud ja nüüd mõlesin natukeseks tuttu minna.

Päikest, mis hetkel siin LIIGA nõrgalt (et päevitama minna) paistab!

Kommentaare ei ole: