teisipäev, 27. juuli 2010

Või siiski?!

Eile ärkasin hommikul tavapärasel ajal, sõin kiirelt ja vurasin tööle. Tööpäev oli ikka täpselt samasugune nagu alati. :D Ainult et mõnus thunderstorm oli hommikul, kuid koju pidin siiski sõitma juba suvega.
12 ajal tulin juba ära. Olin üksinda kodus, sest Tõnn läks Jaani töö juurde om autoga, et seal vahetada üht-teist, mis vaja. Hurmi ja Jaan pidid ka muidu tagasi tulema, aga nad ei tulnud.
Kusagil nelja ajal läksin tuttu, vahepeal muidugi käis Andu võtmeid toomas ja äratas mu üles, aga ma ei lasnud end väga häirida sellest. Magasin edasi ühesõnaga.
Mingi hetk kuulsin läbi une, et keegi käis siin, mõtlesin algul, et Tõnn, aga pärast sain aru, et need olid Arvet ja Anne, kes võtsid Saabi. Aimasin, et läksid võibolla Tõnnile järgi, kelle auto soojaga mingit VÄÄÄÄGA kahtlast asja teeb ja millele veel pole jälile saadud. Ja mul oli õigus. Tänu heale aimdusele, tegin enne söögigi valmis kättejuhtuvatest asjadest. Ehk siis friikad, spagetid ja peekon pannil ja siis juust peal. See oli maailmahea. :D Ma sõin juba pool ise ära, no.
Hiljem läksime korra linna ka veel. Tankisin autot ja käisime üksiti mäkist ka läbi. ;) Ostsime posu juustuburgse, siis tulime koju, vaatasime "Võsareporterit" sõime rämpsu ja jõime kokat. :D
Siis vaatasime seda HEAD filmi, mida tv3st näitas ("Kaitseingel" nimelt). :)
Vahepeal sõime veel kama ka, mida ma olen täiega armastama hakanud. Ma sööks end lõhki sellest, aga katsun siiski taltsutada. :D
Igatahes lõppes see film nii hilja, et juba mitmendat päeva saan ainult mõned tunnid magada.

Täna ärkasin siiski kenasti, sõin kama ja sõitsin tööle.
Pärast tööd tulin koju, vaatasin kiirelt tiiru netis, sõin kama ja läksin siis välja päevitama. Jäin tunnikeseks magama ka.
Siis tulin tuppa, sõitsin rattaga, tegin kõhtu-selga-külgi. Vahepeal pidin Kirkkonummi sõitma Tõnnile rongi vastu. Pärast seda käisime pesus ja läksime poodi, et üht-teist vajalikku osta.
Koju naastes tegime koostööd ja valmistasime süüa - ma tegin guljašši, Tõnn hakkis sibulat ja pani kartulid keema. :D
Siis sõime ja Tõnn jäi siia teleri ette tuttu. Ma tegin jääteed ja pesin nõusid, sest nõudepesumasina pesuaine on otsas. :D
Varsti peaks Hurmi ja Jaan ka koju tulema.

Igatahes täna katsun olla tubli ja hästi varakult tuttu minna. :)

Kommentaare ei ole: