esmaspäev, 19. juuli 2010

Suvi jätkub

Heh! Kui eile läks Serena plaan vett vedama tänu pilvisele ilmale, siis oli küll selline tunne, et selleks korraks kõik siis toopiliste ilmadega, AGA ma pean oma sõnu sööma, sest täna jätkub troopika. :D Ja mina istun toas. Enne nägin aknas, et Hurmi päevitab seal mõnuga, aga mina ei suuda minna. Pea tuikab nii meeletult, ometigi magasin nüüd vähemalt tund ega töölt tulles.

Eile pärast blogimist läks päev enam-vähem tavapärast rada pidi.
Käisime Tõnniga linnas, et see jope ära osta, siis käisime veel poodides ringi ja vaatasime, mida osta võiks. Mõtlesime juba korra MÄKKI ka minna, aga matsime siis maha selle idee ja ostsime hoopis jäätist. :) Tõnn tahtis mänguautomaadiga pokkerit ka mängida, aga mingi vanamees mängis seal vist juba 100-dat tundi, sest kui me poodi sisenesime, oli ta seal ning hiljem, kui mõtlesime natuke oodata ja vaadata, kas hakkab juba lahkuma, ei teinud veel nägugi nagu hakkaks lõptama.
Igatahes tulime rõõmsalt koju tagasi. Istusime siis tükk aega niisama, mis tähendab seda, et mina istungi, aga Tõnn chillib internetis. :D Olgu-olgu, ta pani autokuulutust, aga ikkagi.
Tahaks täiega siin rannas võrkpalli mängida, aga kahekesi natuke igav. Peaks pressime mõnikord mängu end, kui seal rahvas. ;) Siiski otsustasin end natuke liigutada ja rulluisutama minna.
Tagasi naastes hakkasime mingit filmi vaatama, mis telerist tuli. Siis vaatasime natuke "Rajalt maha" ning peagi hakkaski õhtu peafilm, "Saladuste jõgi".
12 ajal alles lõppes ja mul oli küll selline hirm, et hommikul magan mõnuga sisse. Õnneks nii ei juhtunud, sest 10 minutit enne äratust hakkas Tõnn läbi une seal asjatama ja otsis hoolega mu telefoni, mille peale ma üles ärkasin, niiet tänksu. :) :D
Pidin Kirkkonummi kaudu minema, sest kummalgi meist polnud lahtisemat raha ning ma ei kavatsenud 500sega tankima hakata(ja nagu teada, ei tunnista teepealsed tanklad minu viro kaarti). Ja õnneks jõudsin ka täitsa õigeks ajaks tööle siiski.
Käisin vahepeal poes ka, aga näe, jäätist ei ostnudki. Mandlit hoopis. :) Ja siis unelesin all korrusel sauna osas ühe nurgadiivani peal ka vahepeal tund aega. Asi on selles, et see osa majast on remondis, vms ja seal ei käi mitte keegi, ma ei pea ka sealt koristama ning Anne rääkis, kuidas ta kogu aeg seal magab. Mina pole siiamaani kordagi julgenud päris magama jääda, sest kardan, et siiski keegi tuleb, mis täna muidugi juhtus ka, AGA see "keegi" ei tulnud õnneks sinna taharuumi, vaid läks ma-ei-tea-kuhu ruumi asjatama, niiet ma sain sealt kiiresti minema tulla.
Poole 1 ajal jõudsin koju ja ülejäänut juba eelpool mainisin.

Tõnn vist ka tuli just! :)
Bye!

Kommentaare ei ole: