reede, 30. juuli 2010

Tere hommikust palvelotalo!

Hommikul sain kauem magada ja see ilmselt tingis ka mu uimasuse. Öeldakse ju, et mida kauem magad, seda uimasem oled ärgates. Ei tea, kas see ka paika peab, aga vahel on küll selline tunne, sest ma küsisin Annelt igat asja vähemalt 2 korda üle ning suutsin küsida, miks me ühe koridori koristamata jätsime, mis siis, et me seda siiski JUBA TEGIME. :D
Üheksa läbi olime juba kodus! Nagu mis mõttes? :D Aga seal pidigi nii kiiresti minema. Ja palka saan 7,5 tunni eest.
Püüdsin magama jääda, aga Jaan tuli koos oma sõbraga kuskilt koju ja Anne ning Karli siia, niiet ei tulnud sellest magamisest midagi välja. Vaatasin siis telerit ja olin niisama asjalik seni, kui nad kõik kodust ära läksid. Siis sain hakata rattaga sõitma siin teleri ees. :D Tegin kõhtu-selga ka ja vaatasin samal ajal Barclona EMi. :)
Pärast seda käisin pesus, kreemitasin ja otsustasin magama minna.
Viie ajal ärkasin üles, sõin ja nüüd olen siiani lihtsalt lebotanud - meikisin ennast, mida ma pole teab mis ajast teinud ning tegin ENDAST pilte, mille kohta võib sama öelda. :D

















Nüüd vaatan "Õhtusöök viiele" ja olen täitsa üksinda kodus. Tõnn võiks ka juba koju tulla. :)

Kommentaare ei ole: