pühapäev, 11. juuli 2010

Kõik vahepealne

ESITEKS ma olen nüüd praegu väga vihane, sest ma kirjutasin pool õhtut blogi postitust ja vajutades "publish post" tuli ette "Error" ja nii ta läks. Vapustav...lihtsalt kirjeldamatu !
Alustan siis rõõmsalt otsast peale ja loodan, et jõuan ikka jalgpalli ajaks ühele poole.
Eestisse sõit möödus kenasti. Võtsin takso, sest see tundus meeldivam, kui hakata mööda linna kooserdama ja transporti otsima.
Kärdi juures tudusin öö ära ja hommikul lahkusin, kui ta tööle läks, sest tal polnud rohkem võtmeid, et need mulle jätta. Ta küll arvas, et mul oleks targem kaheks tunniks kesklinna temaga sõita, et seal siis chillida, aga ma otsustasin seda siiski mitte teha, hirmus, et ma ei leiagi pärast koolimaja üles. Hakkasin siis kenasti enda joonistatud plaani järgi minema ja oh, üllatust, sinna oli max. 500 meetrist ning hiljem veel lähemalt vaadates selgus, et oleks ma majade vahelt tulnud, oleks saanud 250-ga. :D Istusin siis pargipingil ja helistasin empsule (oh, rõõmu, et Eestis ikka kõned normaalhinnaga on:D), vahepeal käisin mingis poes jalutamas ja endale müslibatooni ostmas.
10 ajal läksin koolimajja sisse, vaatasin pilte ja istusin niisama. Eestlase jaoks on sinna testile sõitmine küll üks suur raha ja aja raiskamine. Ülesanded olid stiilis "Järgmisel nädalal me...maale." Vastusevariandid lünka: A) sõidaksime, B) sõitsime, C) sõidan, D) sõidame. Naeruväärne! Ma saan täiesti aru ka selle testi vajalikkusest - venelasi on nii palju, keda see kool huvitab, aga no saaks ju kuidagi valikuliselt lasta seda testi teha.
Pärast testi tegin SEBi tudengikaardi seal samas ära, mis mulle pähe määriti ja muljetasin emme-issiga telefonitsi.
Siis sõitsin nr. 3 trolliga kesklinna, käisin poodides ja leidsin endale ainult ühe terranova pluusikese, aga no ei ole hullu. Mäkis käisin ka, end suureks söömas, siis käisin veel korra virus, ostsin jätsi, mille sõin rahulikult pargipingil istudes ära, et siis endale sõidupileteid osta ja trammiga linnahalli juurde sõita. Jalutasin siis sadamasse, tegin ära check-in'i ja ei pidanudki kaua ootama, kui hakati laevale laskma. Algul magasin, kuni laev seisis ja hiljem lugesin raamatut ja käisin poes endale kummikomme ja lahedaid prille ostmas.
Poole üheksaks oli Tõnn mul ilusti laeva vastas ka. :) Sõitsime siis koju ja kaua ei olnudki enam üleval, sest keegi pidi järgmine päev tööle minema. St mina!
Ärkasin 5:15 üles, et golfikeskusesse minna. N-ö. Annet asendama. Ja no ebanormaalne, mis tolm ja praht seal saunas maas oli. Suisa kolm kühvlitäit. Jah-jah-ja WC-potid olid ka Anne sõnul üks päev (kui pidi tervisekeskusesse õpetama mind tulema) NII tolmused ja mustad olnud. Huvitav, miks ta neid puhtaks polnud siis teinud. Imetles neid see kaks tundi või? Koristamisega peaks ikka natukenegi kohusetunnet kaasnema, mitte asju üle sellesamuse tegema. Aga no, mis ütleja mina olen.
Koju jõudsin üheksa paiku. Pugesin ühele unekotile kaissu ja tudusime kuni kella 12-ni. Siis sõime hommikust ja mina läksin välja päevitama. Vahepeal vaatasin "Supermodellide" kordust ja no lebotasin niisama...
Õhtu poole sõime ja otsustasime ujuma minna. Tegime (mina tema süles, jalgadega ümber keskkoha kinni hoides) vee all kukerpalle ja suplesime niisama.
Koju naastes panin soojalt riidesse, sest päris jahe hakkas pärast ujumist ning sättisime end mõnusalt teleka ette jalgpalli vaatama. :)
Pärast seda pidime kähku tuttu minema.
Täna ärkasin samal ajal ja sõitsime jälle golfikeskusesse. Ja huvitav MIKS küll oli prahti kokku heal juhul pool kühvlitäit, kui inimesi oli VÄHEMALT neli korda rohkem saunas käinud, kui seda enne esimest koristust (käterätikute kasutuse ja istumisaluste järgi otsustades;))?! No see selleks. Kiiremini sain valmis ka natukene, aga koju jõudsin ikka enam-vähem samal ajal, kümme-kakskümmend minutit siia-sinna.
Tudusime veel poole lõunani, siis päevitasin, kuni Tõnn enda asju asjatas ning pärast seda otsustasime minna ühte maailma lahedamasse kohta ujuma. Kalju peale, kus saab päevitada ja hüpata. Algul ma küll ei julgenud hüpata, sest kartsin, et seal vee all on siiski mingid kivid või kaljunukid, aga hiljem hüpates ja supeldes pidin siiski veenduma, et Tõnnil oli õigus. :) Üldse oli kogu see järv ja kivid ja klaar vesi ja kõik-kõik NII mõnus! Panin lõppu pilte ka sellest paigakesest. :)
Mingi aeg tulime ära sealt, käisime veel Kirkkonummis kaubanduskeskuses ka, sest ma tahtsin endale põseroosat osta. Pitsat ja juua ostsime ka. :) Ühte roosa-valge triibulist adidase pusa ja roosade lilledega spordikotti tahtsin ka osta, aga Tõnn arvas, et me võiks millalgi kusagile suuremasse kohta veel shoppama minna, niiet jäid asjad esialgu ostmata.
Koju jõudes pidime veel kaks korda poes käime - et kõigepealt kiirliimi osta ja siis toidukaupa ja grilliasju.
Siis sõime ja nüüd olen terve õhtu selle nõmeda bloggeriga jamanud.
Pool jalkat ka juba nägemata nüüd ! :D
Minu "Päikest!" on nüüd nii sajaprotsendiliselt tõeks saanud, et nüüd tuleks mitte päikesega üle pingutada. :)























Kommentaare ei ole: