pühapäev, 17. aprill 2011

Ikka siin

Reedest veel nii palju, et mingi aeg tuli Tõnn tagasi, siis tegime mannaputru ja sõime seda mingi liigselt magusa moosiga. Siis Tõnn lõpetas oma referaati, ma lebotasin niisama.
Mingi aeg jalutasime koos kolledžisse, et ta saaks oma töö välja printida ja ära esitada ning siis kiirelt tagasi. Vahepeal tuli muidugi kontsaplekk mul ka ära ja ma pool lonkasin tagasi, aga nüüdseks oleme selle juba sinna tagasi braininud - no ajutiselt, kuni ma need Jõksu viin. Siis viskas Tõnn mu kiirelt Pärnu PlanetSporti, kus ma Zumbas käisin. :)
Pärast seda võttis Tõnn mu jälle peale, käisime poes, ostsime hakkliha, et makarone teha. Mm, nii head said!

Eile ärkasin 9 paiku üles, tegin vaeseid rüütleid, mida maiustasime kohupiimakreemiga. Siis viskas Tõnn mu trenni - BodyPumpis käisin ja võttis hiljem pealegi, et siis koos üht Eclipset minna vaatama (siinkohal pean mainima, et ma vihkan seda autot - maailma inetuim kulgur:D).
Siis tulime koju, vaatasime netist "Kälimehi" ja kolme ajal läksime Steffanisse sööma. Mmmmmmmmm!
Siis tulime koju, lebotasime niisama ja vaatasime järjekordselt "Kälimehi" kuni mingid autovaatajad tulid. Ma hakkasin siis süüa tegema ja kui Tõnn tagasi tuli saime juba koos õhtustada. :)

Täna ärkasime 10 läbi üles, kui Tõnnile helistati ja nüüd siiamaani olen kaks korda mannaputru teinud, sest Tõnnil ei saanud kõht täis ja nii maitses ning niisama lebotanud. Tahaks täna ka trenni minna, aga peale Spini pole midagi, kuhu ma jõuaks, sest kolmveerand kaheksase bussiga lähen juba Tallinnasse tagasi.
Ahjaa, täna pean veidi inglise keele sõnu ka vaatama, sest homme töö.

Tahaks juba koju minna ja oma uue kaameraga klõpsutada, aga selleks pean veel tuleva nädala üle elama. :)

Kommentaare ei ole: