kolmapäev, 27. aprill 2011

Nädala selgrooni

Kõik oli tavapärane. Kool, ühikas, trenn, ühikas. Esmaspäeval käisin šoppamas ka. Tahtisin ühte seelikut, aga ilmselgelt oli see juba otsas, vms. Igatahes ma olin väga kurb ja ostsin endale hoopis Sally Hanseni aluslakk-pealislakk 2-in-1 laki, mis mul juba üsna otsas oli.
Esmaspäeval valisin trennideks HappyMove' ja BodyPumpi, pärast mida ma sollis käisin, kus ma ikka mõnusalt kõrbesin (siiamaani mõni koht valutab:D Sest seal selline huvitav süsteema, et 15 mintsa saabki ainult osta, aga päris panen vahepeal selle kinni, kui ma olen selle eest juba MAKSNUD:D) ning teisipäeval käisin Planetpilateses ja Zumbaaaas.
Täna ärkasin 7 ajal, sõin kama, tegin korda end ja lippasin kooli analüütilise keemia praksi. Pärast seda otse trenni - Steppi. Tänasega sai mu kuukaart ka läbi, niiet nüüdsest saab hakkata rullatamas ja jooksmas käia vms.
Siis läksin ühikasse, sõin võileipse, banaani, pakkisin asjad kokku ja lõpuks lippasin trollile, et rongile sõita.
Jõgevale jõudsin poole kuue ajal. Läksin kõigepealt Nelksi juurde. Kohvitasime ja ajasime niisama juttu. Mingi aeg korjas Kirsika meid autoga peale, tiirutasime paar ringi ja siis tulin Tõnni ema juurde, et blogi kirjutada ja riidesse sättida, sest meil hakkab jüriööjooks siin kohe varsti, mille me Hartaga loodame järjekordselt pika puuga kinni panna. :)

Pilte kahjuks panna ei ole, sest kaamerat ei viitsinu endaga Tallinnasse kaasa vedada.

Kommentaare ei ole: