kolmapäev, 20. aprill 2011

Otse laborist!

No eile oli üks selline huvitav(loe: tavaline siiski) päev. Ärkasin hommikul 7 paiku üles, siis kiired vaesed rüütlid kohupiimakreemiga ja kohv ning niisama kott kokku ning korda end.
Bussiga läksin kooli, laisk nagu ma olen, kus hakkas kaks eesti keele loengut. St. siis õpime teaduskeelt - kuidas mingeid kirjalikke töid esitada, viitamisi jpm.
Pärast seda oli auk, mille ajal ma ühikasse lippasin ja endale tatraputru tegin. Yummy! Esimest korda, btw, niiet ma olen väga uhke enda üle. Meil kodus seal ikka rohkem kartuli-usku inimesed, aga mulle muidu väga maitseb tatar(niiet Tõnn, arvesta!:D). Ja ma olen vist väga imelik inimene, aga ma ei SUUDA tatart mingi kastmega süüa - nii vale! Ja makarone kaa! Ma mõtlen just mingi lihakastmega - jahust ja nii. Nii imelik! Tõnn ei suuda siiamaani uskuda, kuidas see võimalik on, et ma pole makarone nt. hakklihakastmega söönud(sest minu meelest sobib makaronidele ainult mingi tomatipasta baasil vms tehtud kaste). :D Aga ma olen avatud inimene ja valmis kunagi ehk proovima. Ehk isegi maitseb. :)
Igatahes maiustasin oma putru ja siis peagi kooli tagasi. Algas biokeemia, mis kestis peaaegu viieni. Siis ühikasse tagasi, väike lebo ja siis kott kokku ning Planetisse trenni. Ja nagu tavaks on saanud, on teisipäev Zumba-päev! Yay!
Pärast pesud, saunad, kreemid ja koju. Jalgsi, sest buss läks jälle paar minutit varem ära. Ma ei mäleta enam viimaste nädalate jooksul mitte ÜHTEGI korda, mil oleks buss tulnud täpselt siis, kui ma Taksopargi peatusesse jõuab. Isegi mitte nii, et ma peaks ainult paar minutit ootama. ALATI on JUST läinud ja natuke naeruväärne on seal 15 minutit seista ja külmetada ka, kui ma kõnnin koju sealt sama kaua. Ebaõnn ikka! Mitte, et mul kõndimise vastu midagi oleks, aga kui ma olen JUST trennist tulnud, siis tahaks küll tagumiku maha toetada ja lihtsalt sõita koju.
Lippasin siis ühikusse, vaatasin telerit ja rääkisin niisama Tõnniga juttu.

Täna ärkasin juba 5 minutit enne seitset, siis kiired helbed piimaga, hambapesu, riidesse, kott kokku ja 26-se bussiga Taksoparki ja sealt edasi trenni. Käisin KõhtSelgTuhar, mis oli NII lebo, et isegi mitte palav ei hakanud. :D Tegin siis pärast pool tundi mingi trenažööriga peale ja kui ma aus olen, siis hakkas 3 korda palavam. ;)
Siis üllatus-üllatus... kõndisin jälle koju, panin koti kokku, ampsasin müslibatooni ja lippasin kooli. Kõigepealt oli botaanika praks, mis oli NII huvitav ja äge (määrasime taimi "Taimede välimääraja" järgi) - kui välja arvata see, et ma ühe taimega üsna rappa läksin (kuigi ma leidsin õige tegelikult KOHE üles, aga ma jätsin ühe lõigu lugemata ja siis eeldasin, et see pole ikka see:D).
Pärast seda hakkas analüütilise keemia praks - tiitrisime nagu ikka. :)
Õnneks saime ühe tunniga kontrolltöö tehtud ja siis võis minna rõõmsalt koju, et veel süüa ja mõned asjatoimetused teha, enne kui Kerttuga all kokku saime. Mõtlesime jalgsi Eesti Keskkonnauuringute Keskusesse minna, kus me üht-teist analüüsisime ja toitudest pestitsiide otsisime. Kuuekesi käisime. Mina uurisin Activiat, Karolin vinkut, Mai-Liis õuna, Kristi Cocat, Kerttu oma Saaremaa vett ja Kiira riisi. Igatahes oli väga huvitav!
Pärast seda lippasime läbi Selkust - ostsin täidisega pikukest ja juua. Jalutasime oma tänavasse, võtsime sularaha välja ja ostsime Maximast jätsi.
Nüüd olen hoolega oma asju parandanud(kahte kotti ja teksade lukku) ja telerit vaadanud.

Kommentaare ei ole: