reede, 8. aprill 2011

Sünts

Sünnipäev oli kena. :)
Hommikul ärkasime 9 ajal üles. Siis sain suure ja ilusa kimbu, veini, tordi ja kingituse, mis oli maailma ilusaim. Suur raamitud pilt meist ning luuletus. Õh, ma armastan neid. :)
Pärast sain veel palju lilli ja muud nänni. Siis sõime hommikust ja torti ning ma lippasin 12-ks hambaarstile, sest ma arvasin, et mul on auk (mingi pruun täpike oli), aga vedas mul. Mingi pigmendilaik oli hoopis, mille sai ära lihvida. Miljonid jäid ka alles. :D
Pärast tegin Flouxetine' kohta mingit inglisekeelset esitlust ja lebotasime niisama.
Mingi aeg läks Tõnn trenni ja tema tulekuks tegin kana-riisi-Sweetsouri sööki. Sõime ja siis tulime minu juurde.
Jõime šampat ja sõime mu šokolaadikomme. Pärast käisime poes, sõime veel natuke ja siis jõime veel natuke Jungle Mixi ja mängisime koroonat, mille mina lõpp-kokkuvõttes võitsin, yay!

Täna ärkasin 9 ajal üles Tõnni mingi suvalise sõnumi peale. Hakkasin tordipõhja küpsetama. Isa palus tumeda teha, aga ma praegu ei saa aru, miks küll. Me oleme Banaanipäikest ALATI heleda tordipõhjaga teinud, aga see selleks. :D
Mingi aeg tegin meile omletti rohelise sibulaga ja sõime hommikust.
Nüüd olen siin natuke koristanud ja niisama lebotanud päev otsa. Sõime natuke aega tagasi õhutst ja nüüd vaatan "Ringvaadet".
Siia juurde mainin kohe ära, et mina usun tingimusteta Andrus Veerpalu. Ja mul on temast nii kahju! :( Eriti häirivad mind need kuradi norrakad, kelle sõnavõtte igast lehenurgast ja veebiväljaandest me lugeda saame. Ma loodan siiralt, et lõpuks tuleb ta sellest VÕITJANA välja.
Nüüd peaks hakkama kartuleid koorima ja lõikuma hakkama.
Bye!

Kommentaare ei ole: