esmaspäev, 4. aprill 2011

NII MÕNUS!

Käisime nädalavahetusel Rakveres Aqva SPAs ja no nii mõnus oli. Läksime koos Tõnni ema ja Keniga. Kõigepealt sättisime end hotelli sisse, siis ujusime ja saunatasime seal mitu head tundi ja siis tuli tuppa teatriks sättima minna. Tellisime takso ja kuna me enne süüa enam ei jõudnud, siis kinnitasime teatrikohvikus natuke kõhtu. Näidendiks oli "Eksperiment õhupumbaga" ja mulle VÄGA meeldis see tükk.
Pärast jalutasime hotelli tagasi ja läksime restorani. Sõin kuidagi vale Caesari salatit ja kanarinda. Sellegipoolest oli kõik peen ja hea! :)
Laupäeval ärkasime varakult üles, nautisime Rootsi lauda ja siis ujusime/saunatasime veel nii kaua kui sai.
2 paiku olime Jõgeval, siis käisime kaupsis Kenile lipsu ostmas ja pärast seda läksime minu juurde. Sõime natuke ja ma tegin oma biokeemia artiklit, mis oli nii ajuvaba, et ma kohe ei taha sellest rääkida. Hiljem mängisime poole ööni koroonat, mille me Tõnniga (mängisime issi ja ta sõpa vastu) peaagu pooleldi võitnud oleks. :D
Pühapäev ja tänane on mõlemad suuresti õppides möödunud, millest pikemalt ei jõua muljetada.
Enne kümmet jõudsin trennist. Käisin BodyPumpis ja -Balances. Nüüd olen järjekordselt seda biokeemia jura lõpetanud.
Tahaks HIRMSASTI magama jääda, aga "Pärapõrgu perekond" käib veel.

Kommentaare ei ole: