esmaspäev, 18. aprill 2011

Palun mulle üks suvi!

Nii tahaks juba. Sooja, päikest, Tõnni, Finlandi, töötamist, mäkki, ujumist jne...
Täna ärkasin kümme enne poolt kaheksat üles. Sõin võileibse, jõin kohvi ja sättisin end kooliks valmis.
Esimene loeng oli mikrobioloogia oma täies hiilguses. Siis oli väike paanika, kust me saame teada eelmises laboris tiitritud oblikhappe normaalsust, mida oli vaja kaaliumpermagnanaadi normaalsuse arvutamiseks. Siis vahepeal oli veel teine paanika ka - hakkamas oli inglise keele loeng, kus pidi sõnadetöö olema ja ma olin vaevalt paar sõna/fraasi läbi lugenud, aga ei olnud hullu - sain siiski "passed". :)
Siis järgnes veel labor, mis oli huvitav nagu alati. Vahepeal helistasin Sarile ka ja sain kinnitust, et mind oodatakse tuleval suvel jälle sinna tööle. YAY!
Pärast kooli tulin koju, lebotasin natuke aega niisama, käisin poes raha laristamas (kuidas söögiasjad ikka nii kallid on, aru ma ei saa) ja siis sättisin end massaažiks bussidele - käisin oma voutšerit laristamas. Ja nii mõnus oli! Muidugi oleks oodanud natuke rohkemat sellest kohast, kui mingit ruumi, kus ripub some kind of kalts, mille taga on siis n-ö. massaažiruum. :D
Pärast seda kiire müslibatoon ja kohukesed ja siis trenni. Käisin Bosus ja pärast tegin veel trenažooriga trenni peale. Pärast seda pesud, maskid, saunad ja siis koju.
Nüüd olen lebotanud. Plaanisin mitut kasulikku asja teha, aga eriti ei jõudnudki, sest vaatan "Knocked up"-i ja KOHE peaks magama minema, sest uni on vägisi peale tulnud.

Kommentaare ei ole: