neljapäev, 28. aprill 2011

Koduuu

KÕIGEPEALT mainin kohe ära, et eilse jooksu võitsime nagu kergejõustikuklubilastele ka kohane. Olekski piinlik olnud, kui poleks ka lõpu poole 12A-st mööda saanud, sest algus oli meil ikka piisavalt mitte kergejõustikuklubine(sest kedagi polnud eriti võtta), et eest ära lipata. Hea, kui esimese järelgi püsisime. :D
Pärast kerge õhtusöök Tõnni empsi juures ja siis tuli mulle lõpuks mu enda emps ka mulle järgi.

Täna ärkasin enne ühtteist Tõnni kõne peale üles. Üle pika aja (kui nüüd JUHUSLIKULT üks ühikas olev päev välja arvata) sain nii kaua magada, sest viimasel ajal läheb mul üldiselt uni nii varakult ära. See võibolla ongi tingitud ühikast, sest seal hakkab päike hommiku vara tuppa paistma ja siis 8-9 ajal on juba nii palav, et enam olla ei jõua ja no siis enam magama ei jää.
Igatahes tulin alla, uurisin natuke netis ringi - leidsin ühe väga huvitava lehekülje ja sellest inspiratsiooni saades otsustasingi homme naadipannkooke teha. Kõlab huvitavalt! :) Ja kindlasti tervislikult.
Mingi aeg tuli emme koju, sõime hommikust, aga minu oma jäi veidi üürikeseks ja möödus poolkugistades, sest vahepeal tuli issi korra koju, kes mu peale tahtis võtta, et ma temaga töö juurde kaasa sõidaks ja sealt ta auto võtaks. Viskasin siis riided selga ja sõitsime Laiusele. Võtsin auto, sõitsin linna, võtsin Kekist Tõnni ema peale, käisime tema juures, tõin oma kaamera ja kingad ära ning lõpuks läksin õhinal turu peale, et sealt lehtsalatitaimi osta, aga mida ei olnud - oli teadagi eelmainitud taimi. Võtsin siis nukralt raha välja, istusin auto peale ja sõitsin koju tagasi.
Päike polnud küll niii tuline, kui mõni päev tagasi siin olles (sest peab mainima, et Tallinnas pole nii soe, kui siin - KODUS), aga käras küll, et päikest natukenegi päikest võtta... või erialale kohasemalt D-vitamiini oma kehas produtseerida. :D
PS! Ma TÕESTI NII valge ka ei ole, kui siin pildil tundub, aga jah... palju puudu ei ole. ;)
Lõpuks kiskus juba jahedaks ja tulin tuppa ära. Tegin kiire pesu ja siis hakkasin munavõiet tegema. Mingeid vahekordi öelda ei oska, sest kõike läks umbes, aga munad, majonees, või, meresool ja murulauk olid komponentideks, mille sai mõnusalt köögikombainis kreemiks lastud. :)
Vahepeal sain riidedki uuesti selga ja autoga Tormas ära käidud. Nimelt on mul aeg minna ARKi uusi autojuhilube nõudma, kuid selleks on ka uut tervisetõendit vaja, mille järele ma siis läksingi. Muidugi kõigepealt ootasin inimtühjas ambulatooriumis ligi pool tundi ja sirvisin ajakirju ning voldikuid, enne, kui perearst suvatses oma teises trepikojas asuvast korterist kiikama tulla, kas ka patsiente juurde tulnud.
Kirjutas mulle paberi valmis ja 6.50. Voila! Kuna tal polnud kümnesest tagasi anda, siis pidin veel poes ka käima. Ostsin üksiti endale vett ka. :)
Koju tagasi jõudes tegin kiirelt pärmitaigna valmis, praadisin kartuleid, käisin poes ja mõtlesin ka kuulsa kondentspiima valmistamise ära proovida. Väga mõnus ja lihtne! Piim, suhkur, vanillisuhker ja muudkui keeta keskmisel kuumusel. Suisa tund-mitu. Plaanin jäätist neist teha. Vahukoored ka juba ootavad külmkapis, aga täna enam kahjuks ei jõudnud, seega jääb homse varna see toiming.
Kaheksa paiku hakkasin kohupiimaplaadikooki tegema ja nii see aeg läks. Kusjuures üllatavalt hea tuli! Minu maitsele just, ma pean silmas, sest muidu ma söön meelsamini muud plaadikooki, kui pärmist tehtud, aga külmkapis laiutasid pärm(id) ja kohupiimad ning mul polnud valikut. :D
Nüüd olen arvutis pilte vaadanud ja Tõnniga talle uut autot otsinud, sest ta müüs täna oma Civicu maha, millest mul on ääretult kahju - see sõitis peaaegu ainult õhust ja armastusest. No olgu, vahel pidi ikka tankima ka, aga palju puudu ei jäänud. :D
Igatahes näib olevat tagumine aeg end magama sättida. :)

Kommentaare ei ole: