kolmapäev, 13. aprill 2011

Veel süntsi ja Tallinnat ka

Laupäeval koristasin, kokkasin ja olin niisama asjalik päev otsa, sest õhtul tulid sugulased sünnipäevale. Sõime, ajasime juttu, saunatasime, koroonatasime ja nii see õhtu läks. Peo vahepeal tegin kringi ka valmis, mille šokolaadikreemi ma mõnuga ära kõrvetasin. Aga polnud hullu, segasin ise kähku mingi home-made varandi kokku, millest muidugi pool pliidi ja kokaraamatu peale voolas. Oeh-jah! Aga kringel sai hea nagu alati. Kõik kiitsid nii kringilt kui minu kokaoskust. :D
Lõpuks siis nelja paiku said siis enamik külalistest alles magama.

Pühapäeval magasime poole päevani, sõime hommikust/lõunat ja laterdasime niisama.
Lõpuks läksid külalised laiali ja me ka kuue paiku linna ära. Lebotasime niisama veel mitu tundi...enne, kui Erki lõpuks oma asjad pakitud sai ja ma temaga Tallinnasse sain.

Esmaspäeval oli üks ja sama aine hommikust kella kolmeni välja - esmaabi, milles oli ka arvestus(mida ma loomulikult ei teadnud). Tere-tere! Õnneks polnud sellest väga hullu, sest ma oskan seda ainet.
Pärast kooli tulin ühikasse, tsillisin niisama netis ringi, lõpetasin oma inglise keelde vajamineva ravimi esitluse ära ja rääkisin Tõnniga juttu.
Varsti oligi kell pool 7 ja ma pidin trenni poole lippama. Käisin BodyPumpis ja -Balances.
Pärast püüdsin natuke vene keele sõnu vaadata ja nii ta läks. Üsna varakult läksin magama ka, sest eelmine öö vahtisin pool ööd üleval. Ilmselt selle sünnipäeva pärast, mis lõi mul natuke ajaarvamise sassi.

Eile hakkas kool õnneks pool üks, niiet ma sain veel hommikul õppida need vene keele apteegikaupade sõnad selgeks, mille ma A-kese sain. Sellega lõppeski meie vene keel. Järgnes inka oma ettekannetega ja kuna me sealt peaaegu tund aega varem ära saime, siis ei hakanud mina ootama Geneetikat (kuigi see on VÄGA huvitav) ja tulin ühikasse ära. NIIII mõnus suveilm oli juba, et ma PIDIN kohe Kristiinesse minema ja endale uued päiksekad ostma. Muidugi jäi üks hirmkallis pluus ka kätte, aga see oli nii ilus ja ma ei saanud seda jätta ostmata. Juuksemaski ostsin ka, aga see on juba väheolulisem jutt. No ja kui aus olla, siis ühte seelikut tahtsin ka NII VÄGA, aga siis oleks juba rahast kahju hakanud. Vb mõni teine päev! :)
Kuue paiku olin ühikas tagasi, sõin jogurtit ja pirni ning lippasin 44-se bussi peale, aga see buss tuli kas VÄHEMALT 5 minutit varem või jäigi tulemata, sest ma sain alles bussile o4-sele bussile. Ajuvaba!
Käisin tavapärases teisipäevases Zumbas - mmMmmõnus! Pärast trenni pesud, saunad, kreemitamised ja siis ühikasse tagasi. Tegin elujooksu ka konts-saabastega, et bussile jõuda ja õnnestus!
Õhtu sain veeta NIISAMA lebotades. Nii mõnus! Ei pidanudki midagi õppima või tegema - sain õhtu otsa kokandusblogides tuhlata jms.

Täna on VABA päev! Hurray! Mõtlesin kaua magada, aga väga ei õnnestunud. Juba 9 läbi ärkasin üles. Nüüd olen järjekordselt lebotanud, sööke uurinud ja hommikust söönud. Varsti tuleb Stella meile ühikasse ja hakkame kolmekesi jälle teist biokeemia testi tegema. Ei teagi nüüd kohe, mida selle vaba ajaga ette võtta. Ilmselt hakkan raamatut lugema...

Kommentaare ei ole: