neljapäev, 23. aprill 2009

22.04

Kooli läksin bussiga, mis on äärmiselt ebameeldiv. Nii külm ja vastik on hommikuti. Vastik-vastik.
Inkad olid tavapärased. Sain sõnadetöö hinde teada. Täitsa viis oli. Vene keeles tegime sõnadetöö. No kõige hullem polnud, aga viit ikka ei saa, sest ma kodus ei õppinud üldse. Koolis natuke vaatasin vahetundides. :S Ajaloos tegi Jürto ettekande tatoveerimise ajaloo kohta, mis oli päris huvitav. :) Pärast neid tunde saime sööma minna, meil oli räägitud, et vahetund varem saaksime.
12 hakkas õppesõit. Läksime Tuuli ja Raheliga Tartusse. Algul sõitsin mina kuni kuskil Postimajani. Siis sõitis Tuuli linna ja seal tunnike, ma magasin seni. Siis Rahel (vahepeal oli poepeatus) ja siis lõpuks mina. Mul selleks ajaks oli selline mõõdukas peavalu, mis oli veel ärakannatatav, aga kui me Jõgevale tagasi jõudsime, siis oli see peavalu kasvanud üle tapvaks peavaluks.
Olin Tõnni juures kaks tunnikest ja siis tulin bussiga koju.
Läksin magama ära.
Poole 10 ajal ärkasin üles. Õppisin geograafiat. Nüüd tulkin vahetuseks emmessenni Tõnniga rääkima ja ''2 ja poolt meest'' vaatama.
Bye!

Kommentaare ei ole: