reede, 10. aprill 2009

K, N

Pärast poolteist tundi magamist olin ma just kui hukule määratud. Ma ei suutnud silmigi lahti hoida, rääkimata voodist välja tulemisega. Mingi aeg siiski ajasin ennast püsti, läksin duši alla, vedelesin seal pool tundi. Õnneks hakkas juba natuke parem. Pärast jõin veel kohvi ja sii oli juba enam-vähem olek. Ma poleks kooli läinudki, kui mul poleks neljanda tunni ajal õppesõit olnud. See läks hästi. :)
Pärast kooli ma ei jõudnud trenni minna. Ma ei võtnud asjugi kasa, sest ma teadsin, et ma olen liiga magamata selleks.
Saime Tõnniga kokku. Läksime tema juurde. Seitsmese bussiga läksin koju. Sõin, passisin netis tunnikese ja siis vaatasin ''Unistuste printsessi''. Lõppu ei näinu, jäin suurde tuppa diivanile magama. Mingi aeg äratas ema mu üles. Sõin tordi ära ja läksin magama edasi.
Hommikul ärkasin poole seitsme ajal. Kõik oli rituaalne. Koolis oli kõik tavapärane. Mingi aeg käisin poes. Ma ei tarbi tubakatooteid, aga ma pidin selle paki ostma. KURAT, dokki ei küsitudki. See oli äärmiselt muserdav. :D
Kolmeks oli mul õppesõit. See läks täna samuti hästi.
Mingi aeg sattusin Nelega kokku. Olime pool tundi niisama koos. Käisime poes ja ajasime teisigi asju.
Mingi aeg sain Tõnniga kokku. Jalutasime linnas ringi ja viieks viis ta mu autokooli.
Poole seitsmeks tuli uuesti järele, et koolimajja mind viia. Tuuli tuli ka meiega. Meie klassi korraldatav salongiõhtu hakkas. Kõik oli enam-vähem paigas. Midagi hullu polnud. Muidugi oleks võinud kõik parem olla, aga no asi seegi.
Koju jõudsin 9 läbi millalgi.
Sõin, passisin netis ja vaatasin seni ''2,5 meest'', kuniks uni võimust võttis. :)
Bye !

Kommentaare ei ole: