teisipäev, 14. aprill 2009

Aeg lendab

Mul pole ikka üldse aega ja tahtmist siia kirjutada. Nädalavahetuse veetsin kodus aeda korrastades. Hästi palju käisin koertega jalutamas ja värki. :D
Täna oli hommik rituaalne.
Geograafias oli KT. Mingi enam-vähem. Ma ei hakka ilma asjata lootma, teada-tuntud see Orukas. :D Üle kolme ei saa. Kirjanduses oli raamatutöö. Mulö pold kokkuvõtegi korralikult läbi loetud, rääkimata raamatust, aga see tundub huvitav raamat olema, kui mul aega on, siis mul on plaanis seda siiski lugeda. :)
Kahest viimasest tunnist läksime Katre, Tiina ja Kristiga ära. Doonoripäev oli, aga kurat... kuna me olime esimest korda, siis ei piisanud 10 minti varem minemisest. Ei saanudki. :( Aga ei ole hullu, järmine kuu siis.
Jalutasime siis Tiinaga kesklinna. Käisin juuksuris, et pärleid panna. Pidin kolmveerand tunni pärast tagasi minema, seni käisime kaupsis Tiinale mingit meiki ostmas. Siis käisime pangas korra, Tiina käis mingit limiidiasja uurimas ja läksime juuksurisse tagasi. Eee... siis käisin sollis. :D
Mingi aeg läksime Tiinaga välja pargipingile istuma. Nii mõnus suvetunne tuleb nii. :)
Kuskil kolmveerand nelja ajal tuli Tõnn. Tõi mulle roosi ja värki (a) :D
Siis läksime käisime korra koolimajas mul, ma võtsin bussisõidukaardi. Pärast seda sõitsime (kesk-)linna tagasi ja läksime jalutama.
Kolmveerand viiese bussiga läksin koju. Sõin, magasin paar tundi, lugesin biukat paar minutit, siis vaatasin enda saateid, nüüd mingi aeg lugesin veel kuskil pool tundi biukat. Nüüd istun siin ja vahin mignit ''Tõehetke'', kuigi peaks õppima. Mul homme teoorias ka proovieksääm. :////

Põhku !! :)

Kommentaare ei ole: