kolmapäev, 22. aprill 2009

:)

Põhimõtteliselt, muu polegi hetkel nii oluline, kui see, et ma tegin eile autokooli teooria eksami ära. Teisip. on viimane sõit. Ja siis ARKi(juhul, kui ma ikka valmis olen). Yay!
Kõik on kõige paremas korras, no. :)
Kaua ei muljeta. Põhimõtted, põhimõtted. :D Kaupsiga enam hommikuti ei saa, seega pean ülepäeviti bussiga minema. Homme on kahjuks üks sellistest ''suurepärastest'' hommikutest.
Tänane koolipäev oli enam-vähem. Ei kurda millegi üle. Pärast tunde trenni ei läinud, läksime Maarja ja Mairiga Sinukasse sööma.
Siis sain Tõnniga kokku, olime tema juures, seitsmese bussiga tulin koju.
Lugesin uudiseid, vaatasin saateid ja siin ma nüüd olen.
Aaaaaaa, ja mis veel hästi tähtis, ma tegin praegu mingi informaatika töö ära, mis oli vaja juba eelmine kuu ära teha, aga Meidu on numps, ei pane kahtegi ja puha. Ootab, näe! :D
Ühesõnaga ma jooksen nüüd pessu ja siis kohe magama ära.
Oli viibiv meeldida!

Kommentaare ei ole: