esmaspäev, 6. aprill 2009

Päev :O

Pool 7 helises äratus. Ma oleks just kui pool ööd seda und näinud, kuigi ma tean ju, et reaalselt pole see võimalik. :)
Pikutasin veel 10 minutit, siis käisin kähku pesus, sõin ja tegin korda ennast.
Kaupsiga läksin kooli. Esimene tund oli geograafia, kus oli selline vastumeelne õhkkond nagu tavaliseltki. Järgnes kunst, kus õpetaja on endiselt väga mööda. Mul on tunne, et ta ei saa ise ka kunagi aru, mida ta teeb ja räägib. Kolmas tund oli mata, kus hakkasime kogu aasta materjali algusest peale kordama. Tegime jadasid, yay! :^) Kirjanduses kordasime ''Kõrboja pereeest'' ja füüsikas panime peaaegu tund aega tühja. Mingeid peegeldusi joonistasime. Söögiks oli hapukapsasupp ja jogurt. :D Inka tund jäi ära õnneks, sest meil oli aulas selle asemel loeng. Viimases tunnis, teatriõpetuses, jagasime klassi ära. Iga grupp valis endale muinasjutu, mida järgmine tund pantomiimi abil ette mängida ja oligi kõik. Võisime koju ära minna.
Me Nelega läksime trenni. Mingi osa tegin õues, aga kogu trenni ei tahtnud seal teha, sest mul olid pikad püksid poolniisked hommikul(tulid pesust alles, et keegi miskti valesti ei mõistaks:D).
Pärast trenni tuli Tõnn ja korjas mu peale, pani Selku juurde maha, et ma saaks solli minna.
Kuskil poole viie paiku saime uuesti kokku. Jalutasime niisama ringi ja ajasime juttu.
Kuuese bussiga tulin koju. Sõin, passisin netis natuke aega, vaatasin saateid ja unelesin niisama.
Nüüd lähen kohe käin kähku pesus ja lähen põhku ära. :)
Tsau, head ööd !

Kommentaare ei ole: