kolmapäev, 8. aprill 2009

Sünnipäev

18? Aga jah, teisipäevane hommik algas mulle kümme enne seitset. Ilmselgelt magasin ma lubatust 20 minutit kauem. Tegin kõike kahekordse kiirusega. Ma vihkan, kui ma pean KIIRUSTAMA, aga ma ei suuda kunagi midagi varem tegema hakata. Olgu siis tegu teatrisse minekuga või õppimisega.
Kooli läksin Kaupsiga. Koolis sain šokolaade, lilli ja suurtes kogustes õnnitlusi. :) Armas.
Matas kordasime veel jadasid. Mulle ÜLDSE ei meeldi need. Juba aasta algul ei meeldinud. :// Kehalises olime ainult Nelega. St. väljas. Teised arvasid, et nad ei suuda meiesuguste äänimalidega koos kekas olla. Misiganestundeid see meid tekitama peaks. :D Las ta jääda. Siis oli mitu sellist tundi, mis ei vaja üldse märkimist. Lihtsalt sellepärast, et toimus selline tavapärane töö, millest ma sin igapäevaselt pajatan. Keskkonnas pidin mingile küsimusele vastama, et enda hinnet parandada, muidu oleks kolm tulnud. Aga näe, nüüd sain nelja. Mitte, et ma nelja üle ukhust tunneksin. Aga Orukaga on see päris positiivne, sest nagu kõik teavad, on tema puhul mingi konkreetne rühm, kelle töödest ei olene nende hinne. Kahjuks olen mina ka üks neist. :D
Pärast kooli sain Tõnniga kokku. Läksime tema juurde seniks, kui mu autokool hakkas.
Seitsmese bussiga läksin koju. Sõin kähku ja läksin laulma. Sünnipäeva puhul viisin kringlit ja mahla ka, no. :D Siis nad laulsid mulle (no ok, Aitile ka, aga sellegipoolest) ja kinkisid lilled. :)
Pärast laulmist tegin kiire tordisöömise koos perega ja siis tuli Tõnn mulle järele, sest tal olid minuga mingid (mulle tol hetkel teadmatud) erilised plaanid. :)
Viis mu linna, enda juurde. Küünlad, vein, jne särgid-värgid. Selline romantiline värk. Öösel nelja ajal tõi mu koju tagasi.
;)

Ma lisaks pildi ka, aga see blogger paned hullult tühja praegu!

Edit1: Endiselt paneb see asi tühja ja ma ei saa pilti lisada. :S

Edit2: Ja endiselt...

Edit3: Lootusetu, mulle tundub :)


Edit4:

Kommentaare ei ole: