neljapäev, 16. aprill 2009

Neljapäev, jah!

Täna ärkasin 6 üles. 10 minutit vedelesin veel voodis(mis pärast olid äääärmiselt vajalikud olnud). Veerandi paiku läksin jooksma. Poole ajal jõudsin tuppa, tegin seeria kõhtu-selga ja läksin pessu. Siis panin riidesse ja samal ajal sõin. Siis oli juba päris kiire. Igatahes bussile ma jõudsin ja kõik jäid terveks.
Linnas käisime Mariaga kaupsis ja siis läksime alles koolimajja. Tunnid olid mingid jubedad. Mul ikka üldse ei istu see kool. :D Vaheaeg võiks hakata juba.
Ainuke normaalne asi oli see, et neljanda tunni ajal oli aulas mingi loeng - esimene ja praeguseni ainuke Everesti tippu roninud eestlane käis meile muljetamas. :)
Kekas jooksime Sorti. Kolli pole enam. Vist ei tule ka enam see aasta, kuna hüppas enda kanna ära. Päris masendav. Trenn treengingplaanidega. Pärast jooksmist tegin veel staadioni peal jooksuharjutusi ning Taivo ja Raineriga kuulijänni.
Mingi aeg sain Tõnniga korra kokku, korjas mu kooli juurest peal ja viis linna. Ajasin muusikakoolis Maria ja Tiinaga juttu. Natukese aja pärast võttis Tõnn mu uuesti peale. Olime kuni autokoolini koos. Täna oli puhast liiklustestide lahendamine.
Koju jõudes käisin koertega jalutamas. Siis tegin kultuuriloo esseed, geograafia mingit artiklit ja VAATASIN korra biukat. :D Tubli olen, jaa!
Nüüd lähen kähku-kähku magama ära, sest mul on äärmiselt suur uni peal.
Head und!

Kommentaare ei ole: