kolmapäev, 1. aprill 2009

Nali?

Eile oli nii uni õhtul, et ei viitsinudki kirjutama hakata. Midagi ülemäära erilist ei toimunud ka. :)
Hommikul ärkasin üles, käisin pesus, sõin ja tegin korda ennast. Kaupsiga läksin kooli.
Vene keeles oli töö, seda ma mäetan. Viie sain või jaa. :P
Autokool oli ka, lõpetasime kindlustuse osa ära ja hakkasime autoehitust võtma. See oli nii igav, et ma nägin ränka vaeva, et ärkvel püsida. Enne seitset tuli korjas Tõnn mu peale ja tõi bussi peale.
Koju jõudes sõin kähku ja läksin laulemaie.
Pärast laulmist käisin pesus ja läksin magama ära.
Täna ärkasin ka poole seitsme paiku...nagu ikka. Hommik oli samarituaalne...nagu ikka. Kooli läksin Enega. :D
Eesti keeles oli etteütlus. Keemias oli tunnikontroll. Rohkem töid polnud.
Pärast tunde läksin trenni.
Neljaks kutsusin Heino kooli juurde ja läksin õppesõitu. Täna oli juba enam-vähem. :D See karma värk. Mul tuli meelde, kuidas ma Katre üle mitu päeva naersin, kui ta ARKi eksamil külgpoksil ''liiklusohtliku'' olukorra tekitas. Oh, no! Karma-karma. :S :D
Igatahes pärast sõitu läksin Tõnni juurde.
Seitsmese bussiga tulin koju.
Käisin poes, sõin, vaatasin ''Unistuste printsessi''.
Nüüd lähen tudumaale ära. Head ööd!

Kommentaare ei ole: