reede, 10. aprill 2009

Pealkirjatu

Hommik algas minu jaoks 11 paiku. Käisin pesus, sõin ja passisin netuke aega niisama.
Mingi aeg läksime isa ja õega aeda tööd tegema. Kas ma tegin kokku neli tndi tööd või ja ? Isa lõikus oksi, õde korjas ja ma riisusin aeda. Mingit rohtu ja sammalt põhimõtteliselt. See oli maailma jubedam töö. Ma teadsin kohe algul, et nemad teevad kähku-kähku enda oksad ära ja siis ma pärast üksi tõmblen seal nagu mingi imelik. Nii oligi. :S :S :S :S :S No FINE ! Pole hullu, sai vähemalt tehtud. :)
Tuppa naastes oli selline väsimus peal, et ise ka ei usu. Otsustasin magama ära minna. Jah, 2,5 tundi sain magada. Oleks vist veelgi maganud, kui Tiina poleks mind mingi vastakaga üles ajanud ja lolli juttu ajanud, et me peaks Ossiga Kärde minema. Kärde? Kärde?!! Ah? Ei, see on nüüd küll tagumine koht, kuhu heast peast minna. Lihtsalt mingi tõrges on mul selle koha vastu. Minu jaoks jääb see elu lõpuni maakate ''ööklubiks''.
Issi oli mignit hullult head suppi teinud, sõin seda ja siis otsustasime Tiinaga niisama välja minna. Suht hämar oli juba, jalutasime algul niisama ringi. Rääkisime Suure poe juures Rando ja Toitsiga juttu ja olime lihtsalt asjalikud.
Mingi aeg läksime Äpu juurde. Ranno, Jürto, Matu, Artur ja sellised olid ka seal. Grillisime ja jõime 2 koksi Tiinaga kahepeale. :P Btw, see Jürto tehtud liha oli ikka maailmahea. :D
Anyway... Kuskil 40 minutit tagasi jõudsin tuppa ja olen siiamaani (see kindlasti üllatab teid, aga) netis tühja passinud.
Peakski tuttu ära minema, suht jõhker uni on endiselt.
Bye-bye !

Kommentaare ei ole: