laupäev, 4. aprill 2009

Alguool on saatanast.

Reede. Hommik algas tavapäraselt: pesu, söömine, riidesse, kotid kokku, juuksed korda, meik peale. Kaupsiga läksin kooli. Esimene tund oli geograafia. Arvuti klassis oli see jälle. Õppisime maavärinate osa. Teine tund oli biuka, kus kirjutasime tavapärast konspekti. Siis hakkas kultuurilugu, kus me ''vaatasime'' mingit filmi. See oli mingi ELUMÕTTETU! Näitas ühe mingi küla pompse. Me Nelega lubasime Cosmotime'i endale hoopis. Ajaloos oli ka Cosmo. Pärast seda hakkas matemaatika, kus lahedasime natuke ülesandeid. Söögiks oli frikadellisupp ning magustoiduks oli kohupiimakreem ja kissell. Mm:) Pärast söömist oli kirjandus, mis toimus Beti Alveri muuseumis. See oli nii mõttetu... Tegelt pidi meile Raul Meel (?) enda kunsti tutvustama jne, aga saime lihtsalt pilte vaadata ja meie imelise kunstiõpetaja IBA kuulata. Terve tund aega. Fuh!
Pärast seda läksime Nelega kooli tagasi. Tegin kähku trenni ära, sest kell kolm hakkas mul õppesõit. See läks paremini, kui eemine kord, mil mul karmavõlg oli.
Pärast seda istusin muusikakoolis ja ajasin Rakiga juttu. Üldkokkuvõttes ootasin Tõnni, mil ta kossust tuleb. Kuskil enne viit saime siis kokku. Jalutasime niisama linnas, vahepeal olime toas ka natuke aega.
Seitsmese bussiga tulin koju. Sain kodus mingi 15 minutit olla. Vahetasin riided ära ja nii, kui mulle tuli Kaups järele. Andre oli ka peal. Käisime poes ja läksime Kantkülla pidensile.
Ma ei joonud ÜLDSE palju. Ja ma olin ikka suht täis. algul nagu ei saanud väga arugi, aga pärast öösel kui Kaups mu Sadalasse oli toonud ja ma Tõnniga kokku sain, siis mul oli ikka SUHT paha. Autos vapsee olla ei suutnud. :D
Igatahes mingi kahe paiku sain koju, käisin pesus kähku ja läksin mgama ära. Mingi pool tundi sain magada, kui ärkasin üles korra. Tulin emmessenni, rääkisin veel paar sõna Tõnniga juttu ja siis magasin edasi.
Täna ärkasin juba 10 ajal üles. Suht uimane oli olla. Ma arvan, et ma polnud veel täielikult kaineks saanud. Süüa e julgenud, pärast hakkab paha, vms :D 11-ks läksime Tiina ja Liisaga Velloga linna. Orkestrite proov oli, mille põhjal siis onud ütlesid, kas me saame laulupeole või mitte. Lood tulid üsna normaalselt välja. Paar tundi harjutasime seal. Lõpuks olime juba suht väsinud.
Pärast seda üritust tulime Sadalasse tagasi siis. Sõin, passisin emmessennis mingi aja ja siis läksin magama. Kuskil tunnikese sain ainult magada, sis pidin juba üles tõusma, et ennast sättima hakata.
Triinuga läksin kolmveerand seitsme paiku Tormasse. Seal oli mingi valla tantsuüritus. Meie koor ja tüdrukute ansambel oli ka esinema palutud. :) JG segakoori omad ka pooled laulsid meiega koos(sest nende segarühm ka esines seal ja kõik, kes tantsivad ka laulavad...niiet jah:)).
Üheksaks jõudsin koju. Nüüd olen siiamaani telekat vaadanud ja maniküüri endale teinud.
Kohe lähengi magama ära. Head ööd! :)

Kommentaare ei ole: