laupäev, 28. august 2010

Eesti

Neljapäeval tuli Tõnn minuga töö juurde kaasa, sest ta ei jõudnud eelmine päev sealt Jaani töö juurest normaalsel ajal koju, et veel poodidesse Hurmile sünnipäeva kinki ja niisama neile midagi võõrustamise puhul ostma minna. Ta tegi oma praktika aruannet ja ma koristasin niisama kiiruga-kiiruga kõik ära, et saaks võimalikult kähku asjadega edasi minna.
Sõitsime siis otse Kirkkonummi, et kõigepealt ülevaatusel ära käia, millest läbisaamine vähimatki probleemi ei tekitanud. PS! Seal ooteruumis oli tore kohvi-tee-kakao-ekspresso (jne) automaat, kust sain tasuta head kakaod, YAY!
Pärast seda kiirustasime kauppakeskusesse, et mulle botased ja need kingitused ära osta. Hurmile vaatasime HÄSTI ilusa vene, kuhu ostsime peale kuhjaga puuvilju. No lillekimbu ka. Ja neile võõrustamise puhul ühe kuju ja šampa.
Siis sõitsime koju, pakkisime (või no Tõnn viskas lihtsalt kiirelt asjad kotti ja asi ants!) mingi sada tundi ja siis lõpuks oli veel aegagi "Eesti vs. Jõekaldat" vaadata. Pärast mida kiirelt veel pesus käisin, end korda tegin ja Tõnni järel ootasin, kuni ta ikka oma aruandega jamas.
Jaani töö juurest käisime veel ka läbi, et Tõnn saaks temalt aruandesse veel mingisugust hinnangut küsida ja civicust, mis endiselt Jaani töö juurde jäi (st. tulime Meelise autoga siiski), meie šhopingukotid välja võtta.
Siis sõitsime Helisingisse. Tahtsime veel kusagilt söömast ka läbi käia, aga kuna Tõnn polnud enne kunagi sealt kaudu Helsingisse sõitnud, siis ta tahtis ikka kindel olla, kuhu ta välja jõuab. Aga pärast seda enam kahjuks ühtegi toredat söögikohta ei näinud. Niiet pidime sadama 4 eurose kuiva saiaga leppima, millel oli juust, vorst, lehtsalat ja muu säärane vahel.
Laevas chillisime algul niisama, siis ta lõpetas oma aruannet, ma käisin poodides ringi, et midagi olulist osta. :)
Hiljem käisime toidupoes, kust ma sain endale pringelseid ning Tõnn sprotte ja lati(no siiski väksemat sorti, aga IKKAGI:D) vorsti osta. Enne Eestisse jõudmist käisime veel korra juua ka ostmas ja nii see mahaminek saabus.
Tädi Mare juurde läksin ööseks, et Tõnn saaks ka kohe Pärnusse sõita, kuna tal oli järgmine päev praktika kaitsmine. Jõime teed, sõime šoksi, vaatasime pilte ja muljetasime niisama poole ööni. Siis ma läksin magama ta jäi oma tööartiklit tegema.

Hommikul ärkasin rõõmsalt üles, siis sõime, jõime kohvi, sõime veel kookiki ja varsti tuligi mul ühikat minna vaatama. Tahtsin muidugi Davidist raha ka vahetada, aga kas ma, geenius, unustasin KÕIK eurod autosse kotti või jaa?! Niiet pidin laskma emal veel rahagi kanda.
Tädi küll soovitas mul 23 bussile hüpata, aga ma vaatasin, et sinnani on nii kaua aega, et ma saan ilmselt kõndides ka kiiremini ja no ma ei tea, kas ma just kiiremini sain, aga kohale igatahes jõudsin.
Jooksin neli tuba läbi, enne kui leidsin sellise, milles nõus elama olin. Ainuke probleem on, et see on neljandal korrusel ning seal on vanad uksed, mille kallal annab nikerdada, et see lukust lahti/lukku saada. See oli kohe selline korralik tuba, ilus tapeet, korralikud voodid, VAIP(!) jne... Esimeses toas oli nari ja tavaline voodi, millele oli juba nimesilt peale pandud. Teine oli PÕRSASTE tuba - see tähendab põrand oli nii must, et seda polnud ilmselt pool aastat vist pestud ning haises ka nagu laut juba. Kolmas tuba oli ka iseenesest OK (mikrolaineahigi oli sees), aga teised kaks olid rusjad ja ma kujutan ette missugune erak ma oleks olenud, sest ILMSELGELT nad räägiksid kogu aeg AINULT vene keeles.
Tegime juhatajaga lepingu ära, muljetasime veel sada aastat, vaatasin pesuruumigi üle ja lippasin siis Sõpruse puiesteele, et sealt mõne trolli peale hüpata, mis mind Balti jaama viiks.
Kiirliiniga tulin, mis oli ikka nende rööbasteparanduste tõttu üsna aeglane.
Jõgeval oli Tõnn vastas juba, siis tulime tema juurde. Lebotasime natuke aega ja siis saime Kauriga kokku, käisime ühes ja teises poes ning uues kiirtoidu punktiski ning tulime koju tagasi. Mingi aeg käisin veel koolitares ka tintelpenni ja vihikut ostmas.
Poole kaheksa ajal läksime Sadalasse. Lebotasime niisama õhtu otsa ja siis kui ema koju tuli, sain temaga sada tundi muljetada.

Täna ärkasin juba 8 ajal üles ja nihelesin niikaua kui Tõnngi üles ärkas. :D Siis käisime Andrese juures, sest issi tahtis, et me läheks vähki sööma ja tema mingeid asju peale võtma. Hiljem käisin korra veel seal - siis juba järel issil.
Siis tuli emme koju, sõime kõik hommikust ja nii see aeg läks.
Kusagil kahe paiku hakkasin teistpidi uuesti asju pakkima, vahepeal koorisin kartulid ära ja siis jälle edasi pakkima. Oli plaan need kõik linna tuua, siit Tõnni ema käest suurt ratastega kohvrit laenata ja selega rõõmsalt homme Tallinnasse minna, aga - OH HÄDA! - sinna ei mahtunud suurt midagi ja ma otsustasin kaasa võtta AINULT HÄDAVAJALIKU, ehk siis magamisasjad ja voodipesu, käterätiku, hambaharja ja -pasta ning aktuse riided ning kingad. KÕIK! :D Ülejäänud asjad toob issi töökaaslane mulle esmaspäeva pärastlõunal. KUIGI, kui ma pooled asjad kõik siin, Jõgeval, ümber pakkisin, jäi ainult suur ratastega kohver, väike ratastega kohver, mille peal on läpakakott (ehk siis põhimõtteliselt nagu üks kott), käekott ja spordikas. AGA SIISKI oleks ma nagu veokaamel. Sellegipoolest oli üllatav, et ma ISEGI nii kokku ikkagi lõpuks kõik need asjad sain. Mul oli MILJON kilekotti, MILJON käekotti, läpakakott, spordikas ja voodiasjad. Pluss siia juurde on vist hea hetk mainida, et ma jätsin veel ühe spordika, rullikad ja üht-teist Tallinnasse Mare juurde. :D
Ühesõnaga nüüd käisin just pesus ja peakski magama hakkama sättima.

Ilmselt nüüd läheb paar päeva aega blogimisega, enne kui end sisse olen seadnud ja neti tuppa sebinud.

Bye!

Kommentaare ei ole: