neljapäev, 12. august 2010

Tavapärasus


Kõik on olnud tavapärane.
Töö juures ütleb mulle kogu aeg see äratuskella tüüp "Tere-tere!" või "Tere hommikust!" Numps! Igatahes eile küpsetati eile töö juures vahvleid ja pakuti mulle jäätise ja toormoosiga, mis oli nagu maaaailmahea. :D
Pärast tööd tulin koju, magasin, siis uurisin netis ringi ja juba 2 paiku kutsus Tõnn mu Kirkkonummi rongi vastu. Käisime siis juba üksiti mäkis ka. :D
Siis lebotasime niisma ja vaatasime Mariuse toas mingit multifilmi nimega "Taevast sajab lihapalle". Siis Tõnn kiusas mind ja kui ma talle vastu tegin, murdsin enda varbaküüne keskelt pikuti pooleks...iu!
Igatahes õhtul pidime tegelikult rulluisutama minema, aga see asi jäi miskipärast soiku. Vaatasime hoopis tv6-st seda filmi 11 septebri lennuõnnetuse kohta, milletõttu jäid mul modellid ka nägemata, aga no ei ole hullu. Ma siis laupäeval vaatan omaette seda siin, kui kedagi Soomes pole.
Täna oli ka tavapärane tööpäev.
Koju jõudsin poole 11 paiku. Tahaks magama minna, aga Hurmi koristab seal toas mingeid Merilini asju.

Igatahes väljas on juba täiega sügis - igas mõttes.

Kommentaare ei ole: