esmaspäev, 30. august 2010

Tere Tallinn!

Pühapäeval ärkasime 10-11 paiku üles. Sõime ja koristasime. Peaaegu minu rongile tulekuni välja. Vahepeal käisime muidugi ka issi töökaaslase juures minu kohvrit ja spordikat ära viimas.
Ja no siis oligi kell 6 ja pidin rongi peale astuma. Siku tuli minu kõrvale ja muljetas, kes kuhu läheb. Nimelt oli ta saisist avaliku info alt KÕIKIDE koolide sissesaajate nimekirjad üksipulgi läbi uurinud, et näha, kes kuhu. Niiet jah, päris igav peab olema. :D
Jõudsin Tallinnasse, siis ostsin kiirelt R.kioskist sõidupileti ja lippasime neljasele trollile. Mikk oli ka seal, kes kinnitas, et ma ikka õiges peatuses maha kavatsesin minna. Siis lippasin paar tänavakese allapoole ja olingi oma tänavas.
Toas olen ühe II kursuse ämmaemandaga ja kõik on super. Ühika kohta! Ainult telerist tunnen puudust. :D Aga issi lubas uurida seda asja ja kui kõik hästi läheb, saame ilmselt sellegi siia. Niiet wuppiduu!
Õhtul plädisesime niisama Mari-Jaanaga (ehk toakaaslasega) ja nii see magamamineku aeg tuli. Muidugi pakkisin veel enda paar asja ka lahti, mille ma rongiga siia vedasin.
Ülejäänud asjad saabusid täna hommikul. Just pärast seda, kui olin üles saanud, riietnud ja hambadki pesnud.
Siis lugesin veel oma eelmise kuu cosmot, mis mul veel muidugi lugemata on (rääkimata selle kuu omast) ja pidin juba peagi aktuseks sättima hakkama.
Aktus oli ilmselt nagu iga teinegi kooli aktus. Aga ühes asjad ma olen nüüd igatahes veendunud - anatoomia ja füsioloogia õppeaine tuleb ALATI KOHE ära õppida - seda mainis mu toakaaslane, infotunnis õppetooli juhataja ja ka aktusel sõna võtnud õpilasesinduse esindaja. :D
Infotunnis sain kahe nädala tunniplaani, mida ma õisist veel polnud vaadata saanud, sest mu ID-kaardi PIN-koodid jäid koju. Ja üleüldse räägiti ainetest lühidalt, mida miski endast kujutama hakkab, ja ma ütlen ausalt, see tõotab tulla NII lahe.
Koju tulles oli üks teine tüdruk siin Mari-Jaanal külas, kes enne mind siin samas toas elas. Jõid kohvi ja läksid kinno. Ma sõin putru ja pakkisin KÕIK asjad lahti, millega seoses ma peaks mainima, et oli vist päris rumal pooled riided siia vedada. Hädavaevu mahtusid need mu riiulile ära. :D
Mingi hetk läksin ka linna. Jalutasin nimelt Kristiine keskusesse, et seal Davidist raha vahetada, siis käisin kiirelt Swedis ja panin raha arvele ning hiljem chillisin niisama poodides. Ostsin kuulsat BOOSTi smuutit ja käisin ka Prismas, et endale piim, jogurtid ja viineripirukad (millele ma kohe otsa peale tegin) soetada. Siis sain seal samas Marega kokku, et kiirelt tema juurde lipata, enda spordika, tulluisud ja kaitsmed seal võtta ja siis koju tagasi trollitada. Või no õigemini Sõpruse pst-le, kust ma veel natuke edasi pidin jalgsi lippama, sest 17A buss, millega ma oleks peaaegu kooli ette saanud, oleks alles 20 minuti pärast tulnud.
Pakkisin need asjad ka lahti ning sõin jogurtit ja õuna, mida Mare oli maalt toonud ja mul käskis võtta. :D
Peagi tuli Mari-Jaana ka tagasi, siis käisime kordamööda pesemas.
Ja no nüüd ülejäänud aja olen niisama Nele ja Tõnniga emmessennis vestnud.
Kaua ei kavatsegi enam üleval vahtida, sest pea ka tuikab kahtlaselt.
Bye!

Kommentaare ei ole: