kolmapäev, 18. august 2010

Vahepealne

Pühapäeval ärkasin rõõmsalt veerand kuue ajal üles, haarasin õuna ja sõitsin tööle. Tegin kõik ära ja vurasin poole üheksaks koju tagasi. :)
Heitsin voodisse, magasin tunnikese, siis ärkasin Tõnni kõne peale üles ja hakkasin muid asjatoimetusi tegema. Käisin pesus ja sõin ja vaatasin telerit.
Väga kaua ei läinudki, kui Tõnn ja Hurmi koos laste ja Tõnni vanaemaga olid siin. Ja muidugi Tõnni uue autoga! ;)
Lebotasime natuke aega niisama ja siis hakkasime autost kodinaid tuppa tassima. Siis magasime ilmselt pool päeva, sest ma ei mäleta pühapäevast suurt midagi ja no nii see päev õhtusse jõudiski.

Esmaspäeval ärkasin poole 7 ajal üles, näksisin miskit ja läksin tööle. Enne 10 olin juba kodus. Käisin kiirelt pesus ja pugesin veel magavale Tõnnile kaissu tuttu.
Peagi ärkasime üles, sõime, vaatasime "Eesti vs. Jõekaldat" ja kuna kell alles nii vähe oli ja midagi teha nagunii ei olnud, siis otsustasime shoppama minna - Sellosse. Ostsime endale kõik vajalikud ja ka ilmselt ebavajalikud asjad enne Eestisse tagasi naasmist ära. Käisime ka mingisuguses söögikohas, kus maksis buffee-eine (söö mida ja palju jaksad) 8 eurot. Iseenesest oleks võinud veel rohkem erinevaid sööke olla, aga muidu oli päris OK. Kõht sai metsikult täis. Ja PEHMET jäätist SAI KA! ;) Mõnus! Välja arvatus see, et kilod jälle tulid robinal. :D
Tulime koju, vaatasime telerit ja lebotasime niisama. Meile olid vahepeal Eestist külalised ka tulnud - Jaani vend, tema naine, kaks last ja Aleksander.
Vaatasin natuke "Pearl harborit" ka, aga mingi hetk pidasin targemaks siiski tuttu ära tulla.

Eile oli samuti tavaline tööpäev. Enne kümmet olin kodus, käisin pesus ja pugesin Tõnnile kaissu tuttu. :D
12 ajal ärkasime üles, sõime hommikust, vaatasime telerit ja asjatasime niisama.
Mingi aeg tegime teineteisele moeshow-d, e. proovisime ostetud asju. Siis tudusime natuke, käisime Mäkis ja ka niisama poes makarone ostmas, sest Hurmi, Jaan, tema vend ja viimase naine käisid shoppamas päev otsa ja me pidime hakkama õhtusööki tegema.
Mina puhastasin pliidi ära, pesin poti puhtaks, keetsin makaronid põhimõtteliselt valmis, siis Tõnn kurnas ära need ja mina praadisin konservidega läbi, niiet kokkuleppest, et Tõnn teeb söögi (sest mina kardsin midagi untsu keerata) ei tulnud peaaegu midagi välja. Olgu-olgu, lõpus käis panni segamas, sest mina lõikusin kurki ja tomatit salatiks. Ja no vähemalt sai ta viiruse arvutist välja, mille ta sinna googlest pilte vaadates suutis hankida.
Siis vaatasin, et lapsed ilusti söönuks saaks, sõime isegi ja lebotasime niisama.

Täna on olnud töö tavapärane. Ainult, et töölt tulles polnud mul kellelegi kaissu pugeda. Sellepärast ma siin blogingi. Tõnn on nimelt Jaani töö juures enda uue auto kallal... Ja no, olgem ausad, seal hulgas ka kooli kohustulikul praktikal. :D
Hurmi, Jaani vend ja tolle naine hakkavad just kuskile minema. Niiet ma vaatan, kas magamisest tuleb midagi välja või peab majas korda hoidma (lapsed!). :D

Tsauks!

Kommentaare ei ole: