neljapäev, 19. august 2010

Viimasele tööpäevale vastu!

Eile ootasin pool päeva supermodelle ja üllatus-üllatus, ma suutsin kella 8 ajal magama jääda ning alles 10 läbi üles ärgata. Nii palju siis modellidest.
Käisime Tõnniga kiirelt saunas ja siis magama tagasi.

Täna oli tavapärane tööpäev. Üks tädi jälle kiitis mind. Nii tore, nii tore. :)
Tagasi koju jõudsin poole kümneks. Kõigepeal käisin kiirelt pesus, siis magasin tunnikese ja nii see lõuna juba kätte jõudis.
Siis asjatasin niisama ringi, sest kedagi kodus ei olnud - ju olid jälle shopingule läinud. Pesin eilse poti ära, milles ma hakklihakastet tegin ja mis veidi põhja kõrbes (:S :D) ja uurisin netis ringi.
1 ajal läksin Mariusele kooli juurde vastu ja nüüd ülejäänud aja olen arvutis vahtinud.

Huvitav-huvitav!

Edit: Hurmi tuli koju ja ütles, et sel ajal, kui ma magasin, helistas Sari ja palus mul VEEL nädalakeseks tööle jääda. Jeebus! Ma ei jõuagi endale korralikku ühikakohta vist vaatama minna ja pean leppima sellega, kuhu pannakse. Samuti oli Sari mind taevani kiitnud, sest minu kohta ei olndud ühtegi märkust tehtud, ometigi oli tervisekeskus üks selliseid rangemaid ja vinguvamaid kohti. Tore!
Igatahes nüüd ma olen suure-suure valiku ees, mida teha. Eks näis siis!

Kommentaare ei ole: