reede, 20. august 2010

Ja nii ongi!

Otsustasin siis ära ja jään tõepoolest veel tööle...neljapäevani.

Eile pärast blogimist sõin ja muljetasin niisama teistega ning mingi hetk pidime Helsingisse Sealife'i minema. Läksime kolme autoga... Mina pidin muidugi ühega sõitma. :D Mõtlesime siis, et mis see ära ei ole, kui ma Jaani taga kohe sõidan, aga juhtus see, mida ma kõige rohkem karsin. Nimelt pressis vahele kõigepealt kaks autot ja siis jäin nende taha veel valgusfoori ootama. Tere-tere! Õnneks pöörasin ära ja ei pidanudki kuigi kaua otse sõitma, kui Jaan ootas(sest minu autos polnud ühtegi inimest, kes teaks, kuhu minema peab). Huh! :D Seega kõik jäid terveks.
Pärast kalade vaatamist oli meie külalistel veel laevani paar tunnikest aega ja me otsustasime kõik koos Raxi sööma minna. Ehk see sama koht, millest ma mingi aeg tagasi rääkisin. 9 eurot (jäätisevahvliga 10;) ) ja söö palju jaksad. See oli jälle üks suur viga (st. mina ei olekski sinna läinud, aga no imelik ka üksinda mitte süüa)! Nüüd ma olen jälle nagu maakera! See selleks...
Pärast Raxis käiku läksid Hurmi ja Jaan neil autoga ees sõites sadamasse juhatama ja me Tõnni vanaema ja lastega tulime kohe otse koju ära.
Tegin Tõnnile söögi soojaks, siis vaatasin IKEA kataloogi ja kuulasin, millest Tõnn ja Jaan muljetasid ja peagi oligi magamamineku aeg käes. :D

Täna ärkasin üles, ampsasin miskit ja sõitsin tööle. Kõik oli endiselt sama. Kõik ruumid, koristamise järjekord, inimesed - niiet millestki juurde muljetada ei ole.
Poole 10 paiku lippasin autosse ja hakkasin koju sõitma.
Koju jõudes kõigepealt magasin tunnikese ja siis vaatasin Tõnni vanaemaga igahommikust "Eesti vs. Jõekaldat".
Pärast seda hakkas kell üks saama ning mul tuli Mariusele kooli vastu minna. Enne veel käisin Salest kiiresti läbi, et vatitupse ja smuutit osta. :) Maasika-banaani oma - ei olnudki seda veel maitsnud, aga võin ausalt öelda, et mango-banaani omaga ei anna isegi mitte võrrelda.
Nüüd olen kooli nimekirjast inimesi orksist tšekkinud ja mõtlen siin, et peaks küünelaki maha võtma, kaua ma käin pooleldi mahakulunud helesinise küünelakiga. :D

Bye!

Kommentaare ei ole: