teisipäev, 10. august 2010

I'm in!

Yay! IKKA sain oma tahtmise, IKKA läheb kõik nii, nagu ma juba ammu soovisin. Farmaatsia, here I come.


Igatahes eile jõudsin kõike enne Tõnni tulekut teha, sest ta sai ühele poole kolitud ja jõudis Kirkkonummi alles enne 8.
Hüppasin batuudil, magasin paar tundi, vaatasin telerit, passisin netis, sõin ja lugesin niisama üht-teist. No tavaline lebo ühesõnaga.
Siis õhtul vaatasime "Võsareporterit" ja "Terminali", mida ma olen kunagi varem ka poole silmaga näinud, kuid mida ma ka seekord ei suutnud täielikult ära vaadata, sest uni tükkis lõpus nii hirmsasti peale.
Täna oli tavaline tööpäev. :) Midagi erilist ei juhtunudki, millest muljetada.
Koju jõudsin pärast 10 natuke. Uurisin netis natuke, magasin ja asjatasin niisama. Siis mingi aeg püüdsin ema kätte saada, kellel polnud pühapäevast saadik voolu olnud. Ta rääkis ka, et puu oli meie džiibile peale kukkunud, niiet aknad puru ja külg veidi sees. Normaalne, täiesti!
Igatahes nüüd söön kama ja olen omaette. Võibolla peaks veel magama natuke aega, võibolla mitte. Kes teab?!

Kommentaare ei ole: