kolmapäev, 25. august 2010

Viiiiimane!

Eile ei teinud eriti midagi huvitavat. Käisin tööl, kus otsustasin paari tuba koristada. Seal hulgas ka tolle "äratuskella"-tüübi tuba, kellel on kusjuures vägagi saiko ilme. Ja tema tuba koristades, sain muidugi ka kreepsu, sest ta laest rippus alla mingi mänguluukere, mida ma varem märganudki polnud ja mis lambist häälitsusi tegema hakkas. Tegelt ka! Ma arvan, et ta ongi saiko, nõid, vms. Sest ma nägin alles hiljuti unes, kuidas ma temaga poes olin ja ta TÄPSELT samasugust mänguluukere osta tahtis. Ma veel keelitasin teda, kuna see nii tarbetu asi. Ja veel meenutama hakates, oli ükskord ta toauks poikvel, piilusin siis sisse, kas ka põrand puhas või peab juba koristama minema ja järsku ta hõikas mulle kuskilt nurga tagant toa teisest otsast, kust ta MINGILGI VÕIMALUSEL mind näha ei saanud, "Hei!".
Igatahes poole 11ks olin kodus, käisin pesus, siis vaatasin telerit, siis magasin 3 ja pool tundi ja nii see kell 6 sai. Siis tuli juba peagi Tõnngi koju.
Õhtul und ei tulnud ja seega vähkresin poole ööni voodis.

Täna oli tavaline tööpäev.
Koju tulles vaatasin telerit ja kuna oli mõnus päikesepaisteline ilm, otsustasin veel viimast korda Soomes rullitama minna. Ja imede-ime, mida ma nägin - suur pehme karvane toakass oli siinsamas kellegi hoovis ketti aheldatud. Kuutki oli ja puha. Igatahes nägi see VÄGA saiko välja ja hiljem Hurmilt aru pärides, sain teada, et seal elavad venelased. Njaa!
Tuppa naastes käisin pesus ja aitasin Hurmil ja Tõnni vanaemal süüa teha - koorisin ja lõikusin kartuleid. :) Ja panin ahju ja võtsin sealt pirukaid järgimööda välja.
Siis vaatasin telerit sada tundi, sest Tõnn tuli alles praegu Jaaniga töö juurest, enda uue auto kallalt, mida veel ikka päris valmis ei saadud, niiet ilmselt tuleb homme tulla Eestisse kas Meelise autoga või jalg jala kõrval. Koos maailmahulga pampudega. :D

Nüüd püüan kiiremas korras magama jääda.

Kommentaare ei ole: