reede, 13. august 2010

Home alone

Eile, pärast kirjutamist tukastasin natuke batuudil, mõnus päike ja tuulekegi.
Siis tulin tuppa tagasi, asjatasin niisama, sõin kama ja uurisin niisama netis ringi.
Kahe paiku läksin Tõnnile rongi vastu. Käisime üksiti ka mäkis...ja võtsime paar juustuburksi. Koju jõudes lebotasime niisama ja mingi hetk jäime mõlemad magama - tema suures toas ja mina meie toas. Paari tunni pärast ärkasin Hurmi, Jaani ja Arveti (kusjuures ma sain mõni aeg tagasi teada, et ta nimi on Arved, aga mul on imelik kirjutada nii) jutukõmina ja kohvimasina plärisemise peale üles. Tõnn oli ka juba ärganud, aga nad läksid välja tänavakivi madalamale laskma.
Ma vaatasin niisama telerit ja käisin vahepeal batuudil hüppamas ja luuramas kaugel nad omadega on.
Hiljem vaatasin natuke seda dok. filmi Šotsi ja selle elanike kohta, aga lõpuni ei vaadanud, sest Tõnn tahtis magama minna ja ma ka ei viitsinud üksinda chillida.

Täna ärkasin kõigepealt poole kuue ajal, kui Tõnni äratus helises, sest ta pidi Jaani lennujaama viima. Teine kord ärkasin kuue ajal. Sõin natuke jogurtit krõbinatega, tegin korda end ja sõitsin tööle. Kõik oli tavapärane, peale saunast sisaliku leidmise, kes oli nii pisike ja no NII ARMAS, aga hea maailmapäästja, nagu ma olen, toimetasin ta kühvli abil vabasse loodusesse tagasi. :)
Koju jõudsin juba kümne ajal. Käisin kiirelt pesus ja keerasin tuttu.
Kaua ei saanudki magada, sest Tõnn, kellel oli täna viimane tööpäev, tuli koju ja lasi uksekella. Tere-tere! :D
Igatahes ärkasin üles ja elasin kaasa nende püüdlustele saada varasemale laevale, millega nad ka hakkama said. Seega läksid juba 1 paiku kodust ära ja siiamaani olen ihuüksi olnud. Valetan - Anne ja Arvet käisid enne laeva peale minekut korraks siin ja tõid mulle Getzi võtmed. Homme Golfi Annet asendama. Elame näeme, kas ma pean seal jälle sada tundi varasemalt korralikult koristamata jäänud kõntsa puhastama.
Otsustasin selle "äraeksinud" suveilma maksimaalselt ära kasutada ja päevitada. :)
Pärast seda sõitsin trenažööriga ja vaatasin seepe. Pesus käisin ka... Ja porgandit sõin. :D
Ja nüüd siiani olen telerit vaadanud ja niisama asjalik olnud. Pesu pesin, panin kuivama ja no muud sellist, nagu need asjad ikka käivad. ;)
Tahaks hirmsasti "Tõelisi kirminaliste" ka vaadata, aga Tõnn keelas ära, kuna arvas, et ma ei julge pärast magama jääda. Ja ma ei imestaks, kui mul juba praegu pooled maja tuled põlevad. :D Pealegi tuleb varakult ärgata, niiet loodame parem kiirele uinumisele.

Kommentaare ei ole: