esmaspäev, 9. august 2010

Nädalavahetus

Reedest ei mäleta suurt midagi, aga kui ma ehk kuskilt otsast meenutama hakkan, siis tuleb ka ülejäänud.
Igatahes käisin tööl rõõmsalt. Koristasin KA paar tuba ära. ;) Ühe mehe tuba koristades, heitis too voodisse, enne veel näppis hoolega enda äratuskella(ilmselt ei tahtnud lõunasööki maha magada:D) ja ta sai seal maksimum 15 minutit pikudata/magada, kui äratuskell üürgama hakkas. See oli tol momendil väga muigele ajav. Ma usun, et ta pani tunni jagu mööda, sest üles ta küll ei tulnud, vaid näppis uuesti seda. Aga mine Sa vanainimest tea, võibolla tahtiski KORRAKS silma looja lasta.
Koju jõudsin poole 12 ajal. Sõin, sõitsin rattaga ja vaatasin samal ajal telerit, siis tegin kõhtu-selga-külgi, sõin veel ja no olin niisama asjalik. Pärast seda käisin pesus, tegin korda end, uurisin netis ja lõpuks läksin Tõnnilegi rongi vastu. Käisime mäkis ka ja võtsime BigMaci eined + juustuburksid, mis on masendav! :D
Koju naastes pikutasime mingi aja niisama ja siis läksid Tõnn ja Karli korvpalli mängima. Mingi aeg läksin ma ka sinna, siis tulime koju tagasi ja no nii see õhtu kätte jõudis. :D

Laupäeval oli pool päeva selline tunne, et tahaks midagi hirmsasti teha või kuhugi minna. Mõtlesime isegi korraks jälle kartide peale, aga siis otsustasime, et lähme ostame Tõnnile telefoni, mida me siiski ei teinud, sest ma leidsin, et me nagunii lähme millalgi veel ühele suurele šopingutuurile, et küll siis saab. Käisime niisama Kirkkonummis poodides, ostsime üht-teist toidukraami ja no olime niisama asjalikud nagu alati. :D
Siis käisime veel ujumas ja Tõnn oli natuke kuri, et ma talle ei öelnud, et vesi külm on (kui ma olin juba sisse hüpanud), kuigi minu meelest ei olnud üldse ja on veel külmemgi olnud. Naljakas ikka, kuidas meie veetunnetused erinevad. Minu meelest on palaval PÄEVAL alati 10 x soojem vesi, kui õhtul, kui väljas juba jahedam on. Tõnni arvates vastupidi, mis on ka iseenesest loogilisem, aga näe, mulle nii eriti ei sobi.
Koju naatses aitasin Annel riisisalatit hakkida ja ajasime niisama juttu. Siis sõime ja peagi läksid poisid jälle kossu mängima.
Ma olin asjalik ja puhastasin purskkaevu ära ja lasin uue puhta vee sisse.
Siis tulid poisid tagasi. Tõnn käis kiirelt pesus ja siis saime "Päev lõpus" vaatama hakata.

Eile läks Tõnn Jaaniga töö juurde kaasa, et aitada tal mingit asja parandada, mille Andu oli reedel töö juures ära lõhkunud. Ma siis chillisin niisama päev otsa. Koristasin tube - puhkisin tolmu ja võtsin tomuimejaga põrandaid.
Lõpuks 7 paiku tuli Tõnn koju, siis sõime ja lebotasime niisama. Mingi hetk avastasime, et väljas on TÄIESTI kollane, läksime siis kaema ja ei läinudki kaua, kui see kollasus oli muutunud tumehalliks ja taevas sähvis äike. Me hüppasime vihma käes batuudil ja lugesime sekundeid, kui kaugel äike on. :) Üks hetk avastasime, et targem oleks vist maha minna, sest seal hüppamine tekitab elektrit ja see maasse maandada. Tulime tuppa ja hakkasime "Alexandrit" vaatama. :)
Filmi lõppedes kiirustasime kähku tuttu, sest kell oli juba piisavalt palju.

Täna oli üsna tavaline tööpäev. Välja arvatud see, et mulle öeldi, et ma koristan väga hästi. Väga meeldiv! :) Ühtegi tuba ei koristanud ja kodus olin juba poole 11 paiku.
Nüüd mõtlen, kas minna hüppama ja tegeleda millegagi või jääda tuttu.

Igatahes ilusat suve jätku!

Kommentaare ei ole: