reede, 11. jaanuar 2013

Lõpuks...

...ometi on reaalselt kooliga asi ühel pool. Vähemalt ei ole rohkem eksameid ja arvestusi. Lõputöö kaitsmine vaid kolmapäeval või neljapäeval ja siis reedel juba lennukile. Sooooo excited!
Ma küll ei vaadanud, kuhu ma viimati oma jutuga olin jäänud, aga vahepeal olen ma ilmselgelt õppinud, maailma suurimas koguses kommi ja šoksi endale näost sisse ajanud ja muidu lamatisi endale lamasklenud. 
Esmaspäeval läksin Tallinnasse. PS! See bussipiletite süsteem ajab mind suht segadusse, aga nüüdseks olen ma aru saanud, et minul, kui mitte-tallinnlasel, kes siis satub Tallinnasse (nüüdsest) ÜLIHARVA, saab osta bussist seest ühe-otsa pileti või kuni märtsini kehtib veel ka mobiilne tunnipilet. 
Hommikul oli eksam, mis ma loodan, et läks hästi ja pärast seda läksin Karolini juurde elutsema kaheks ööks. Käisime veel poest ka läbi ja varsti olimegi tema juures. Lebotasime, õppisime, sõime ja mingi hetk ta läks töökoosolekule ja mina Renate juurde ripsmetesse.
Tol õhtul enam palju õppida ei jõudnud, sest mu pea valutas ja uni tahtis vägisi võimust võtta.

Teisipäeval ärkasime poole 11 paiku üles. Sõime hommikust ja hakkasime õppima ning põhimõtteliselt päev otsa ainult õppisime. Minul oli seda muidugi vaja väga, Karolinil oli juba mitu päeva õppinuna asi selge, nii et tema võis vabalt enda peiksiga vahepeal välja minna. Mina ikka õppisin. Ja lõpuks oli juhe nii koos, et ma ei kujuta ettegi, mis ma selle eksami saan, sest no ma panin sinna küll õiged vastused (ma usun), aga iseasi, kas õpetaja seda "häma" õigeks loeb. :D
Pärast eksamit printisin UUUUUESTI enda lõputöö raamatukogus välja, sest õpetaja arvas, et üks lause on natuke halvasti sõnastatud. Ja kui ma tahtsin enda talle esmaspäeval viidud mappi võtta, et selle ühe lehe uuesti printida, siis ta ei andnud. Unluck! Vähemalt sain uued kaaned talt. :D
Igatahes kolmveerand kolmese bussiga tulin Jõksu, sain korra Tõnniga kokku, siis käisin ostsin kaubahallist empsule lauamärkmiku ja siis läksin emme ja issiga Selkusse šoppama. Nii tore, saab kõike osta ja ei pea ise maksma. :D
Läksin nendega koju, sõin head kala ja risotot ning olin niisama asjalik. Vaatasin telerit, lugesin raamatut ja püüdsin veidi Tallinnast tulnut kotte lahti pakkida, mis juba pikemat aega mul seal toas seisavad. 

Eile ärkasin 11 ajal üles. Tegin endale putru jogurti ja marjadega. Pakkisin kotti endiselt lahti, sõin veel, koorisin porgandeid ja kaalikat, tegin karaskit, panin koti valmis, mis ma Tõnni juurde kaasa võtan ja nii see aeg läks. Lõpuks oligi poole kuue ajal kell, kui ma linna sain. 
Käisime ujumas, vaatasime filmi ja lebotasime niisama. 

Täna ärkasin 12 ajal alles üles, kui Tõnn koju lõunale tuli, sest me saime alles kolme ajal öösel magama. :/
Pärast söömist käisin sollis, selku laadapäevadel, kus ma juba poe tühjaks osta tahtsin, aga siis kutsusin end maa peale tagasi ja tuletasin meelde, et mul pole neid kõiki asju vaja. Ma lähen nagunii ju ära ja kaasa ma kõiki asju nagunii siit vedama ei hakka. Käisin ka Harte äris ja siin pildil on lõpuks kõik, mis ma täna ostsin. Küünelakid on küll ikka mahavisatud raha. Mul on neid sadu. Milleks mulle veel neid. Ma pole proovida saanud, aga võib arvata, et pigmentatsioon on ka halb. 

Kommentaare ei ole: