reede, 25. jaanuar 2013

Neljapäev

Kahjuks ei ärganud nii palju varem, et jooksma minna. Selle asemel pesin ülihelikiirusel paar hilpu puhtaks, sõin hommikust ja jooksin metroole. Ja ikka jõudsin normaalsel ajal kohale. 

Täna pakkisime pulbreid ja sain isegi paar mikstuuri ise valmis tehtud. Whoop-whoop! Sest selline kõrvalt passimine (+ tunniajased puhkepausid on veidike tüütud küll). 
Aga päev läks sellegipoolest kiiresti. Enne nelja natuke sain vabaks ja kuna Karolin oli juba ära läinud, pidin iseseisvalt metroole minema, aga hommikul sai harjutatud juba, nii et tuli välja küll.

Istusime ja jutustasime natuke aega niisama. Tegime kiiremad netiringid ja siis otsustasime poodidesse minna, sest Kristi on juba sada asja endale vahepeal jõudnud osta, kuna need poed jäävad talle kõik haiglateele. Ja tema saab meil vapsee pärastlõunal juba iga päev koju, nii et hästi elame. 
Nägime üliarmsaid pagariputkasid, mida siin kõik tänavad täis on...


 ...ja ostsin endale ühed ägedamad kingad. Tegelikult läksin madalamaid(kontsata) jalanõusid/saapaid otsima, aga ma ei suutnud neid poodi jätta. Seda enam, et need maksid VAID 21, 50 EURI. Igasuguseid ägedaid värve oli (roosasid, siniseid), aga mulle sümpatiseerisid ENIM need. :) 

Ja kui need ei tundu pildilt just eriti kõrged, siis ma kinnitan, et need on ilmselt kõrgemaid, mis mul üldse olnud on. 

Siis kerged sangriad poest juurde ja koju tulek. Nüüd joome neid ja mõtleme, mida teha. 

PS! Mu igapäeva postitused lähevad miskipärast juba järgmisesse päeva, sest mul on arvutis seadistatud eesti kellaaeg, aga tegelikult oleme me siin oma ajaga 2 tundi taga, nii et täitsa on time! 

Igatahes peaks pesema minema. 

Ja pardon liiga lühikese postituse eest. 

Kommentaare ei ole: