neljapäev, 31. jaanuar 2013

Viimane päev valmistamas

Minu vabandused...

Üks päev ei viitsinud kirjutada, sest midagi erilist ei olnud juhtunud ja teine päev käisime Karoliniga väljas. Kaua me ikka istume siin hostelis. Seda enam, et PRAEGU oleme me põhimõtteliselt südalinnas, aga homsest jääb see lõbu ära. Siis kolime oma asjadega haigla kanti ja linna saamiseks peame hakkama metrooga sõitma. 

Pilte paneks rohkem, aga mu telefon ei taha laadida neid siia üles ja juhe jäi üles tuppa, et neid arvutisse tõmmata, nii et ehk siis hiljem millalgi lisan veel pilte. 
Eile tulime töölt koju, sõin ennast palliks, veeresin tuppa, pikutasin-unelesin natuke aega ja siis lakkisin küüsi, sest olin see sama päev käinud haiglas üleeilsest poodlemisest testerdatud küüntega, mis nägid välja ikka äärmiselt jubedad. :D
Pärast seda mõtlesin tükk aega jooksma minna, aga nii imelik ilm oli ja pimedaks kiskus ka juba, nii et jäi minemata. Selle asemel läksime mingi aja pärast Karoliniga linna jalutama. No ikka ülimõnus koht on. Ja poed ja kohvikud ja baarid ja kõik... Käisime ja ostsime mulle ära kella ja käevõru, mida ma juba eelmine nädal tšekkimas käisin, aga osta ei raatsinud. 
Siis istusime ühte eriti mõnusasse ja hubasesse La Bohemesse. Ma isegi ei oska talle tiitlit anda - oli seal tegemist baari, pubi või loungega. Igatahes oli äge koht, kuhu võib kindlasti teinekordki minna. Istusime, jutustasime ja jõime valget portveini. Sangriat maitsesin ka seal. Ja see oli NII hea. Hoopis teise maitsega(st ilmselt ise kokku segatud), kui see mida poes müüakse. :)

Kesköö paiku hakkasime koju tulema, aga kõht oli vahepeal juba tühjaks läinud, nii et lippasime päris suure ringi veel sisse, et Mäkist üks kanawrap veel võtta. No ja siin hostelis need nussasaiad ka isutasid, seega sai neid ka natuke manustatud. Ausalt, ma tunnen ennast ise juba saiana varsti. Haiglas ka peaaegu iga päev sööme seal pauside ajal mingeid saiu ja saiakesi, aga no nii hea on ja mis Sa muud ikka igavusest teed! :D Eriti Lanche, mis kujutab siis endast grilli vahel tehtud saiu, mille vahel on juust ja sink. 

Hommikul läksime tööle ja mõtlesime, et läheks niisama (ilma piletit ostmata, sest mingi päev ma reaalselt vihastasin nende masinate peale, kus saab raha oma sõidukaardile laadida - KAKS, NELIKÜMMEND läks tühja, sest masin võttis raha, aga kaardile pileteid ei tulnud) ja no JÄLLE olid need kontrolörid platsis (metroos sees). Läksime kärmelt järgmises peatuses maha ja pidime ikka endale piletid ostma. Õnneks saame HOMSEST hakata oma mitmekümne euriste kuukaartidega sõitma. :)
Igatahes, nagu me ennist mainisin, oli täna mu viimane päev üleval korrusel ise ravimeid teha ja ma hakkan nii igatsema neid tädisid. Ma näen ju iga päev, mida see Karolin seal all teeb ja no way. Kõik tormavad seal ringi pahurad näod peas ja kellelgi poleks just kui sekunditki aega, et Sinuga tegeleda või Sul midagi otsida aidata. Minu tädid räägivad 24/7 ja on maailma rõõmsaimad inimesed... Ainult naeravad ja on heas tujus kogu aeg. :)
Nüüd oleme juba tund aega hostelis olnud. Ma tahaks jooksma ja pesema minna. Samas on JÕHKER uni, nii et ma ei teagi kohe, mida teha.

Oli meeldiv!

Kommentaare ei ole: