reede, 25. jaanuar 2013

Partyl ka käidud

Eile sai siis mõeldud algul, et võiks välja minna, aga see polnud kuigi kindel. Mingi hetk tuli siia keegi (juba eelmine nädal saime teada, et siin käib asi nii, et hostelitest käib keegi ja korjab mingi rahva "peale" ja siis maksad talle mingi summa ja tema viib pidudele + mingid joogid on ka sees) ja pakkus oma peovariandi välja. Kuna mina olin samal ajal pesemas, otsustasid teised siis minu eest, et sinna me lähmegi.
Teised käisid ka pesus, panime riidesse, sättisime korda end ja siis oli veel täpselt 10 minutit keskööni aega, et alt kena kõhutäis oma pastat veel ära süüa. Kiired klaasitühjendused sangriat ja püstijalu ampsud ning võisimegi minna. Muidugi see peale võtmine, et tähendanud mingit sõiduvahendit, vaid lonkisime omal jalul mööda linna erinevatesse kohtadesse.
Esimene klubi oli JUMALA tühi. Ainult meie ~10-nene grupp. Jõime oma tasuta joogi ära ja nõudsime järgmisesse kohta minekut. Seal oli juba natuke rohkem rahvast. Saime 2 sangriat ja niisama jutustada.
Kolmas koht seevastu oli puupüsti rahvast täis ja Kristi suutis oma jaki silmist lasta ja läinud see oligi. Me küll mõtlesime täna sealt läbi käia, aga me ei olnud kuigi kindlad, kas me selle iseseisvalt üles leiame, sest koju tulime ka esimese ette juhtuva taksoga.
Muusika oli hea. Ainult häiris väga tõsiasi, et nad reaalselt tantsuplatsil teevad suitsu. Mu riided haisevad siiamaani selle suitsuhaisu järgi.
Ma ei kujuta ette kuidas see aeg nii kiiresti läks, sest hostelisse astusime sisse alles poole viie ajal hommikul. Siis palusime köögis tuled põlema panna (mille peale retseptsiooni-tüüp oli VÄGA hämmingul), et sööma hakata, sest vahepeal oli kõht ikka äärmiselt tühjaks läinud. Tegime pitsa soojaks, sõime oma pastat (mis oli ka külmalt ülihea) ja õuna. Õhtul poest ostetud šoks oli ka lihtsalt maailma parim sel momendil. Ja kui aus olla, siis hommikul ka veel.
Hommikul kell 9 äratas mind mu telefoni äratuskell ja ma olin valmis igal juhul koolimajja portugali keele tundi  minema (vabatahtlik), aga kumbki polnud nõus minuga koos tulema. Tegin veel paar katset neid kaasata, aga nad põhimõtteliselt totaalselt eirasid mind ja üksi ma ju ka minema ei hakanud.
Pikutasin natuke aega niisama, kuni uuesti uni peale tuli - magasime veel paar tunnikest otsa ja siis jäime täpselt hommikusöögist ilma.


Lõpuks saime end üles aetud, alt nussasaia ja kohvigi, kerged netitiirud tehtud ja lõpuks šoppama mindud ja ma lihtsalt ei suuda uskuda, et siin kõik nii odav on. Lihtsalt uskumatu! Oleks ikka pidanud Merlekat kuulama, kui ta ütles, et me ei pea põhimõtteliselt midagi kaasa võtma, sest siin on lihtsalt kõik NIII odav. Oleks seda raha ainult rohkem, siis ostaks kõik poed tühjaks. Üldse näevad need poed nii UHKED välja. Asjadel on NIII hinnaline välimus, aga tegelikult ei maksa midagi. Poed näevad ka sellised vanalinnalikud välja, kuhu ei julgeks muidu sissegi astuda, aga seal on ilma naljata sepa turu hindade ja a la Guessi poe välimusega asjad. Saapad maksavad alates 5 eurost näiteks, seelikud 2-5€ keskmiselt. Lihtsalt whoaaaa!
Ma võin pilte ka homme lisada asjadest, mis täna ostetud sai. Täna ei viitsi enam klõpsutama minna. See poodlemine võtab ikka viimasegi energia ära. :D

Kommentaare ei ole: