reede, 18. jaanuar 2013

Set

NII. Joudsin elusalt kodus kaidud ja asjad pakitud. Suurem osa asjadest j2i ilmselgelt  maha ju, aga midagi pole teha. Magada sain ajapuuduse tottu ainult poolteist tundi, aga no ma rongis ka tukkusin, nii et paris katastroofiline see nyd ka ei ole. Ja oh jessus, kui kylm tana hommikul oli. ma olen nagu hilpharakas oma nahkjakikesega. Aga ohtuks olen
juba tykk maad soojemas kohas. Lasin just EMTst neti telefonist valja lylitada, votsin rimist kerge voiku ja shokso Kenile. PS! ma reaalselt vihkan seda bloggimist mobiiltelefoniga. Esiteks on mul siis 2korda r2ngem trykipuue ja teiseks viskab see telefon vahepeal kursori kuskile x-kohta ja seda oigesse kohta teksti loppu tagasi saada on peaaegu v6imatu.
enuvei, kohe peaks Karolin tulema ja min dpeale korjama siit Ylemuste keskusest, mitte et siit just kui v2ga pukk maa oleks, eks, aga no miks mitte. :)

Kommentaare ei ole: