esmaspäev, 14. jaanuar 2013

Nädalavahetus

IKEA

Nädalavahetus läks. Jälle kiirelt. Midagi just kui ei saanudki tehtud, aga pole hullu - selleks on tänane. Reaalselt pean siis täna Tallinnasse sõidu koti kokku pakkima, muffineid tegema, kaitsmise PowerPointi valmis tegema ja päris ärasõidu koti peaks ka nii enam-vähemgi läbi mõtlema, kuigi ma ei suuda mõista, kuidas ma küll kõik oma tavaari 20 + 8 kg sisse ära mahutan. Kui ma lähen nädalaks ajaks kuskile Türki, on mul juba TÄPSELT 20 kilogrammi ja no olgem ausad, sinna ei peagi erilisi riideid ju kaasa vedama. Paar suvehilpu, mis ei kaalugi midagi, aga NÜÜD?! Ma olen vaadanud lühikeste käistega pluusid, kleidid ja püksid-seelikud alles läbi ja no ma pole neid veel kohvrisse surunud...aga silma järgi hinnates, on kohver vist juba suhteliselt täis...ja üle poolte asjade on veel ju alles. Ma lihtsalt ei kujuta ette, mis saama hakkab. 

Reede õhtu hilja tulime linnast minu juurde. Sain ka sõita, aga nii heade rehvide ja neliveoga külge tõmmata ikka ei oska. :D Käisime veel ühe platsi peal ka proovimas ja no Tõnnil tuli asi märksa paremini välja. 
Laupäeval tegin hommikul rabarberipannkooke ja no oli mõnus küll. 
Igatahes põhimõtteliselt möödus kogu nädalavahetus lebotades. Sain ristsõnu isegi rahulikult lahendada, ilma, et kuskil oleks vasardanud süütunne. 
Eile sorteerisin siis enda paari hilpu. Õhtul  oli saun ja no oleks võinud juba tegelikult eile küll natuke selle ettekande asjaga tegeleda, aga no mis enam teha. 

Täna ärkasin siis üles, kui Tõnn tööle siit läks. Enam magama jääma ei hakanud, sest siis ei ärka ma enne 11 eilmselt, aga kuna mul palju teha, siis pole mõtet päeva maha magada. Panin arvuti käima ja kuna messeger mulle jälle seda skype' meelde tuletas, siis kasutasin võimalust ja tõmbasin ta kohe ära ja asi ants. Igatahes momendil on TAGUMINE aeg endale putru tegema minna, sest nälg hakkab silma nägemist võtma. 

Kommentaare ei ole: