teisipäev, 29. jaanuar 2013

Segunda-feira

Tegin ükspäev nii armsa pildi ühest onust, kes a la keskväljakul oma kutsust pilti üritas teha. Lihtsalt nii armas, kuidas see koer seal ühe koha peal seisis ja oma peremehele kuuletus. :)

Tänane päev oli kohati meeldiv, siis natuke vähem meeldiv ja lõpuks ikkagi võib päeva õnnestunuks lugeda.
Haiglas oli päris hea - sain juba rohkem ise igasugu mikstuure ja lahuseid teha ja aeg läks sellevõrra kiiremini, kuigi nendest tunniajastest pausidest ei saa ma endiselt aru.
Pärast kooli tulime hostelisse ja pidime viimase summa ära maksma. Uhh, siis tilkus küll süda verd, aga noh, mis seal's ikka. Vähemalt olime õnnelikud, et saame reedest oma koju kuni selle momendini, kui see omanik meile kirja saatis, et selle naise (kes seal praegu elab) lend tühistati ja kas me oleks nõus alles neljandal sisse kolima, et ta küsiks 50 eurot vähem üüri ka. IGAL ühel oleks veel vähemalt 50 euri läinud siin nende ÖÖDE peale. Ausalt, siis tekkis küll selline tunne, et peaks vist natuke rahustavat hingamist tegema. Igatahes kirjutasime vastu, et tegelikult ei ole eriti nõus ja äkki oleks mingi muu variant veel kaalutav... ja thank god, et selle aja jooksul, kui me Karoliniga Gaia pool jooksmas käisime, oli naine meile kirja vastu saatnud, et ta on nõus meiega ja mõtleb midagi muud siis välja. Huuuuuuuh! :)
Käisin pesus ja nüüd olen suht õhtu otsa jälle lebotanud. Me ikka peaks rohkem linnas käima, me täna mõtlesime... Nagu maailma suurimad no-life'rid siin elutoas oma läpakatega. Eile oli mul näiteks kõige imelikum tunne maailmas. Kristi ja Karolin olid ka juba tuppa läinud ja ma olin AINUKESENA siin all läpakaga. Terve tuba oli inimesi täis, mingid mängisid kitarri, laulsid. Kõik rääkisid ja naersid omavahel ning mina istusin (inimeste keskel) nägu arvutis ja isegi pilku ei tõstnud kordagi. :D
Kaua ei tahtnud seda tunnet taluda ja läksin tuppa magama ära. On esmaspäeva õhtu ja kell hakkab meil 11 saama (sest mu blogi näitab eesti aega ja ma vist ei muuda seda ära ka). Igatahes peaks ka end nüüd üles sättima ja magama üritama jääda.

Boa noite!

Kommentaare ei ole: