kolmapäev, 20. veebruar 2008

19. veebruar

Tavaline teisipäev. Juhuu ! Enne kuut paar minutit emps äratas üles mind , siis ma jäin magama tagasi ja ärkasin veerand seitse enda kellatirina peale. Tegin korda end , panin asjad kokku jms . Väljas oli nagu ülikülm , bussi oodates ei tundnud ma enam enda nägu . Ja üldse on juba pool 8 täiesti valge väljas . Suveaeg tiksub peale tulla , yay ! :))
Esimesed tunnid olid eesti keel ja kirjandus. Kolmas oli füssa , kus oli töö...ja ma nagu ausõna oleks võinud õppida eile , kolme sain , aga pole hullu eespool on normaalsed hinded...sest jaaa , tavaliselt ma istun ikka vahetunni lõpuni nagu väike tuuur ja lahendan ülesanded lõpuni , aga täna mul oli nii siiber sellest , et kui kell tirises tunnist , viisin töö kohe ära (poolikuna loomulikult). Pärast seda oli psühholoogia ja vene keel , milleks ma küll õppinud polnud , aga oskasin jutustada küll (; Oiii , siis tuli söömine . :D Me olime täna nagu ERITI näljaste laud . :D Kui muidu oli laua peal üks kartulikauss , üks (külmkoore)kastmekauss ja saiakeste taldrik... siis söögivahetunni lõpuks oli 2 kartulikaussi , 3 kastmekaussi , 2 saiakestetaldrikut. Põhimõtteliselt igalt poolt kus üle jäi me ikka võtsime . Väga hull . Pärast söömist oli veel ajalugu ja kehaline . Siis ma läksin kohe otse trenni . Täna jooksime niisama algul , siis tegime tõkkeid , kaugust ja kolmikhüpet . Trenni lõppedes käisin pesus ja tegin korda ennast , et muusikakooli normaalse inimsena minna :D Aa , enne muusikakooli minemist põikasin veel juuksurist läbi , panin aja endale . Eriala tund möödus normaalselt . :)) Koju jõudsin veerand 7... Sõin ja läksin magama . 9 ajal ärkasin üles , käisin pesus , istusin netis ja õppisin keemiat 8). Hetkel passin niisama ja räägin msnis juttu . Peaks juba voodisse ka vaikselt sättima end .
Adios .

Kommentaare ei ole: