esmaspäev, 4. veebruar 2008

Esmaspäev.

Tšau ! :D Ma otsustasin siis kah blogi pidama hakata . Ma olen küll üsna kindel , et ma igapäev siia kirjutada ei viitsi , kuna ma olen liigselt laisk selleks , kuid ma püüan . :)
Täna oli selline tavaline mõttetu päev...
Esimene tund oli inka , kus me eriti midagi ei teinud . Vahepeal käisin puhvetis enda raha jälle laristamas :D Haige komme. Igavusest ikka ei sööks . Siis teine oli inka , kus me tegime töö :D Kolmas oli saksa keel , kus Tuuli suutis nalja teha oma tähelepanematusega . Siis olid veel mingid mõttetud tunnid . :D Siis tuli söömine. Hernesupp ja puding olid söögiks . :D Kuna me jõudsime sööklasse varem , kui paraleel... leidsime , et meie leib on kõva (arvatavasti mingi reedene:D). Teistel on alati mingi värske(diskrimineerimine). Igatahes , me vahetasime leivataldrikud ära . :D Siis hakkas arvuti tund , kus me panime järjekordselt tund aega tühja. 7. oli muusika , kus tegelesime Mozartiga... Me Nelega kirjutasime terve tund aega... Arutlesime , et kas Mozartil naine oli ?! Kui me õpetajalt küsisime ei teadnud ta ka vastata , psäh . :D Sellele tunnile oleks tegelikult pidanud järgnema ajalugu , kuid keemia õps vahetas tunnid ära , et me saaks veepuhastus jaama(vms) minna . Käisime... Päris huvitav , kui puhtaks saab töödelda vee mingisugusest kanalisatsiooniveest . Pärast seda läksin kooli tagasi , laulmine oli . :) Poole viie ajal pidin sealt kahjuks lahkuma , kuna mul hakkasid muusikakoolis tunnid. Jäin hiljaks ka veel , sest mingi tühm koristajatädi oli mu koti kuskile kõrval-garderoobi ära peitnud :D ja mul võttis selle otsimine aega ...
Kella kuuese bussiga sõitsin koju ...
Koju jõudes sõin , õppisin veidi , pesin , vaatasin Võsareporterit ja Meeleheitel koduperenaisi . Nüüd istun ja mõtlen siin , et peaks tegelikult ajaloo arutluse mustandi ära kirjutama , aga üüratu mõttevaegus on , seega peab vist homse(puhtandi) peale lootma...
Varsti peaks magama ka minema , sest homme on teisipäev , mis tähendab , et ma pean bussiga kooli minema . :S Mis omakorda tähendab pool tundi varem ärkamist ...
Tšau siis ... :D

Kommentaare ei ole: