laupäev, 9. veebruar 2008

Laupäev , 9. veebruar



Masendav laupäev oli , selles suhtes et... kes tõuseb laupäeval 7 üles, ah ? :D Yay ! Tegin siis varahommikul seal enda toimetusi , sättisin ja värki . Ajasin enda mustad peoriided kapist välja, sest nii olime me ju kokku leppinud ;). Kuna Luhabuss pidi meiega minema siis pool 8 saime suure poe platsilt Kertu ja Mikuga peale, niivõrd ärikad lihtsalt . Selline rõske hommik oli , kõik oleks justkui maganud, sest liikumist peaaegu et polnudki. (v.a. Ivo , kes autoga vastu sõitis ja käppa viskas , no :D). Käisin veel suurest poest ka enne minekut läbi , ossin paki kummikomme ja vett . And let the journey begin... Kalle (bussijuht) sõidab nii mõnushullult , peaaegu nagu paps mul , ma arvan , et iga 2 inimene ei julgeks tavaautogagi nii kihutada :D . Igatahes Kantkülast võttis ta veel mingi vanaonu ka peale , kes bussijaamas ootas , nii armas minuarust . (Vb oli mõni peretuttav vm. Mai kujuta ette , igatahes suva). Linna jõudes panime tolle onu kesklinnas maha , läksime kooli juurde , kus tuli pool koori peale , kaasaarvatud õpetaja :) Siis võtsime Virtuse juurest teised pool peale , sõitsime Simmi , sealt pidi 4 lauljat veel peale tulema. Ja kuna Ossu , tarkpoiss , MAGAMA jäi , siis pidime uuesti linna tagasi sõitma (jõhker tiirutamine:D) . Siis lõpuks 4 abiturienti otsustasid , et nad lähevad enda autoga hoopiski ja palusid ennast kooli juures maha panna(et lähevad siis ise ka Ossule järgi) . Mai tea , mis kell me Miina Härmasse jõudsime , ei vaadanudki kella , kuid me pidime kähku lahti laulma ja saaliproovile minema . Appi , mul polnud ühe loo sõnad õieti peas. :D Pärast proovi läksime kuskile klassi ja laulsime veel veidi . Enne esinemist nägin veel enda vana muusikakooli klassiõde Jaanikat , kes oli ka Tallinnast puha konkureerima tulnud . Enne õiget laululmist üritasin veel pingsalt noid sõnu õppida , ei jäänud eriti pähe :// xD Kätte tuli pärislaulmine , mingi selline , tavaliselt tuli , nagu õpetaja alati ütleb ''harju keskmine''. Oleks võinud ikka paremini . However, see lugu, mis pähe ei jäänud, otsustasime Lauraga(kes oli samas olukorras), et me teeme ''ta-ta-taa'' altidega :D Suht pull :D Ma ei tea , kuidas meil läks , sest meil enamus otsus maksis ja tulime kohe pärast laulmist ära sealt . . . Noh lõpuks , kui kõik olid linnas maha läinud jäime taas mina Kertu ja Mikk bussi . Kalle sõitis veel ilusti teist teed pidi , et saaks Kertu ja Miku oma hoovi juures maha panna . :D Ta pakkus täna mulle jälle sõita , noh , ma siis sõitsin , bussiga nagu , (whoa , eks :D) puha väravasse endale :D Ükskord, kui teatrist tulime ja ma jälle Kallega kahekesi bussi olin jäänud , siis ka pakkus , aga tookord ma ei tahtnud ometi , sest lausjää oli , mhm . :D Kahe ajal (p.m.) olin juba kodus.

Mõtlesime, et läheme kohe Mariaga välja . Algul vahtisime niisama ringi , siis ossime mingit krõpsu ja värki ja läksime Maria juurde . Vahtime MTVd ja niisama rääkisime juttu . Siis Maria ütles veel enda väiksele vennale , et ema olevat helistanud ja tal tule alla käskinud teha , vaesekene tegigi seal :D aga ta ei saanud hakkama , niiet Maria pidi ikka ise tegema . :P Lebotasime seal ikka hea mitu tundi :D Siis läksime Maria tuppa , vahtisime arvutis veel veits aega , läksime välja . Jalutasime niisama veel . Lõpuks läksime koju ära . Käisin veel koeraga väljas ja kuulasin veits muusikat , kell oli mingi 8 p.m. Läksin magama , mingi nüüd just ärkasin(22:56) , hullult uimane on olla , tõenäoliselt ma lähen kohe magama tagasi . Mmm :)

Igatahes, ma siis lõpetan , tsau kallikesed . :*

Kommentaare ei ole: