kolmapäev, 6. veebruar 2008

KOlmapäev

Mainiks kohe algul ära , et ma olen maruvihane praegu. :D Ma kirjutasin pika jutu valmis , siis vajutasin back'i ja kõik kadus ... Üldse ei aja närvi , mkm , arvestades veel seda , et ma olen surmväsinud ja pea on raske nagu kotitäis paberiputru.
Hommikul voodist üles saades tegin enda harilikke koidikurituaale , mille eesmärgiks on näida normaalse inimesena. Auto peale minnes meenus mulle , et olin enda raamatu tuppa unustanud (Vahetundides/ka mõnes tunnis hea lugeda :D). Käisin tõin kähku ära :)
Autos olime täna terve tee põhimõtteliselt täiesti vait , harjumatu :D Kuulasime vaid muusikat ...
Linnalaternad olid ebaharilikult udu sisse mattunud , et hämarat valgust paistis kuskil seitsme meetri raadiuses .
Esimene tund oli füüsika , kus ma tegelesin raamatu lugemisega... mitte , et ma nüüd üldse kuuland poleks . :) Teine oli keemia , kus tegime harjumuspäraseid mõttetusi. Kolmas oli kirjandus , kus ma panin terve tund tühja ja lugesin enda raamatut , sest mu vihik oli kahjuks koju jäänud . :D What a pitty! Järgnesid teatriõpetus , söömine , inka ja saksa. Pärast tunde oli laulmine . Oleks pidanud ka muusikakooli minema , kuid ütlen ausalt , et ei viitsinud .
Koju jõudes sõin , koristasin , käisin koeraga õues ja istusin netis . 7 hakkas võrkpall . Noortest oli veel ainult Eger . Üldse oli kuidagi ''palju rahvast'' . 3-4 oli liikmeid võistkondades . Mitte , et ma kolmeses võistkonnas oleks ond , mkmm :D Aga sellegipoolest olime me teistega võrdsed :) Lõpus olin juba nii väsinud , et pool seisin niisama seal :D
9 läbi olin kodus , käisin koeraga veel korra väljas ja pesus . Vaatasin veidi "Heroes" lõppu ja "Põgenemist"...

Pildist nii palju , et mul on supernunnud kutsud , eks ? :D Mis siis , et suur nagu "The hills have eyes" välja näeb . :D Pool pead on paistes , aga see on juba ta enda süü , kui ta ei oska hoovis püsida ja "pulma" minema peab . :)

Nüüd lähen kähku-kähku magama...
Enivei, tsau, head ööd ! :*

Kommentaare ei ole: