neljapäev, 21. veebruar 2008

21. veebruar

Mõtlesin täna pikalt , et kas kirjutan üldse või mitte . Noh , Nelel nagunii midagi kodus teha pole , kuna koolis ta ju pole , siis võiks ju kirjutada kah :D
Hommikul magasin suht sisse. Sättisin valmis siis end jms. Sõitsime kooli . Esimene tund oli vene keel , kus me tegime mingeid pöördeid ja käändeid. Pärast seda oli keka , kus me tegime kossuharjutusi hindele ... Ma tegin kohe esimesena ära , sain viie ja puha ja siis läksin mattidele lebotama . :D Kolmas oli eesti keel , kus me tegime mingit KT-d iseseisvalt ja hiljem koos klassiga kontrollisime. Siis saksa , kultuurilugu , võtsime ikka veel seda judaismi teemat . :D Hakkas söömine , mingi see köögiviljahautis oli vist ...ja siis moskvasaiake. Ma vihkan seda saiakest , kohutav. Eniveis , pärast söömis oli mata. Suht naljakas oli seal , võtsime uut teemat...nagu downipuudega klass ju :D kõik mingi küsisid selliseid lolle küsimusi , õpetaja ise ka naeris . Ei , äge (Y) . Siis oleks pidanud muusika tulema , aga mingi barokk-konsert oli . Appi , see oli nagu nii mõttetu . Selline uni tuli peale... Kui see lõppes lippasin muusikakooli , hakkas erialatund , mis möödus normaalselt. Pärast seda oli veel ansambel ja oleks pidanud orkester ka olema , aga ma läksin koju ära .
Autos tegin kurguga träna tümpsu ja ümisesin ülivaikselt peale , ema arvas, et ma kuulan empekat , vms . :D Ta ei uskunud ka, et ma seda ise teen , nagu appi . :D Okei , see selleks . Poole 7-ks olin kodus. Sõin... üldiselt mulle supid ei maitse , aga frikadellisupp on üks nendest , mida ma söön. Ja see oli nagu niiii hea :D Siis kuulasin muusikat... mingi 8 ajal läksin magama , poole 10-ks ärkasin ja vaatasin telekast ülihuvitavat dok. filmi naisest , kes ei suutnud valetamist lõpetada. Nüüd tean ka , millest järgmist kultuuriloo esseed kirjutada (Y) . Siis istusin msnis veits , käisin pesus ära . Nüüd istun siin jälle msnis , kuigi peaks keemiat õppima , aga ma vist ei viitsi... Las ta jääda , midagi on vast sellest meeles , kui ma kolmapäevaks õppisin. Oii , ja homme on koolis see aastapäeva tähistamine... Kolm aktust peaks olema ja me peale jälle laulma kõigil . Mul pole ikkkkka selle ühe loo sõnad peas. Tundub , et homme peab jälle koos altidega ''taa-taa-taaa''-tama . :D
Igatahes , ma nüüd lõpetan.
Tsäu :*

Kommentaare ei ole: