reede, 29. veebruar 2008

Neljapäev

Appi , mai jõua kirjutada , nii uni on . Teen hästi lühidalt :D
Hommikul magasin kuskil 7-ni. Siis panin valmis ennast jms. Läksin saksa õpsiga kooli. Vene keel oli selline normal. Käisin puhvetis :D Teine oli kehaline , tiirus olime. Siis käisin puhvetis :D Okei siis tuli kirjandus , pärast mida me söömas käisime. Kartul, guljašš ja salat oli täna söögiks.
Siis oli saksa, n-ö. panime tühja . Järgnes kultuurilugu , siis õige söömine , mata ja muusika . Pärast mida me Singer Vingeri filmi hakkasime tegema. Mul oli au Hardi olla . Pool ajast lihtsalt naersime. Ma loodan , et sellest tuleb midagi asja ka (Y) .Poole 7 -ks jõudsin koju .
Rääkisin emmessennis juttu , vaatasin Au tööle! SÕIN. Nüüd olen viimased 3 tundi ühes vestluses istunud , kus me arutame homse filmimise kohta . AJALOOS on homme töö ja ma pole õpiku poole isegi vaadanud . Aga pole hullu . :D Ma sätin nüüd koti kokku vms ja keeran magama ära , õudne uni on . :/
Tsau :*

Kommentaare ei ole: