teisipäev, 5. veebruar 2008

Teisipäev :)

Jõu! Täna oli selline mõttetult masendav päev, vastlapäev ilma lumeta, st ilma mäel käiguta. Harjumatu... ma olen iga aasta vastlapäev mäel käinud. Aga see selleks .
Hommikul ärkasin üles , siis pikutasin voodis veel mingi 10 minutit , lihtsalt ei suutnud voodist välja ajada end . Hiljem jäi see 10 minutit muidugi puudu , aga noh . :D Siis läksin käisin sips pesus ära, toppisin riide ja värki , sõin , pakkisin koolikoti kokku. (Ma olin täna vist mingi kolmadat korda üldse terve selle õppeaasta jooksul KOOLIKOTIGA koolis). Samuti kehalise/trenni ja muusikakooli asjad . Jalutasin bussijaama , täna otsustasin majale lähimasse bussijaama minna , tavaliselt jalutan ikka kaugemasse , sest seal lähemas on see asi nii , et ühtki inimest sealt peale kunagi ei lähe , plusss , seal on väga pime hommikuti , tänavavalgusteid ka sinna ei paista ... Siis ma seisan nagu äbarik seal .
Igatahes , bussis lootsin aega maksimaalselt ära kasutades Dekameroni vajalikud novellid läbi lugeda( ma tean , et tegelikult ei tohi liikuvas sõidukis lugeda:D ) , aga suure kiirustamise tõttu läks meelest raamat kotti pista. Linna jõudes suutsin ma Tiinale jälle ''nalja teha'' , mille ta nii tõe pähe võttis... et rohuplatsile , kuhu oli ca. 8x3 m auk kaevatud tuleb Säästukas(mis siis , et säästukas olemas on , mhm. :D) .
Koolis polnud , eriti midagi huvitavat . :D Söök oli selline normaalne suht . Kartul , kaste , kala ja vastlakukkel . Ajaloos sain valmis enda arutluse , aga puhtandi võis veel kodus lõpetada , seega ma võtsin veel igaksjuhuks koju . :D Ma olen enda üle muidu hästi uhke , sest hakkasin tänasest jälle kergejõustikus käima , mõni kaks kuud pole juba käinud . Viimane tund oli keka , peale mida trenn , mis oli üsna kurnav .
Pärast trenni tahtsin raamatukogust paar huvitavat raamatut endale hankida . Nele , tarkpoiss , tuli ilusti kaasa minuga ja :D Siis läksin muusikakooli ja harjutasin pilli veidi .
Alustasin ka raamatu lugemisega , kuid ei jõudnud just eriti palju , sest pidin tundi minema ... Pärast tundi jooksime Mariakesega kuuesele bussile . :D See buss uimerdas täna nii hullult , ma mõtlesin , et ei jõuagi koju . Aga enne poolt olime Kantkülas , isa kutsusin vastu meile . Koju jõudes magasin poolteist tundi , käisin pesus , lugesin ajalehte , vaatasin uudiseid :D, kataloogi , tegin saksa keele kodused ülesanded ära :D Suht palju on kell juba ... Tegelikult peaks voodisse ära minema , raamatut veel lugema ja värki . :D
Ei enivei , head und ! :*

Kommentaare ei ole: