kolmapäev, 27. veebruar 2008

26.02.08

Ma olin juuksuris täna jälle , täna pool päeva. Ja olin maniküüris täna jälle , täna pool päeva. Vapsee päev otsa kummitanud. Mitte et mulle see lugu meeldiks , vm. :D
Enivei, üles sain 6:45 :) Tegin enda toimetused ja värki. Poole kaheksa ajal läksime empsiga linna. Esimene tund oli eta, järgnes kirjandus, kus oli töö antiikaja peale. Ma eile ei viitsinud rohkem õppida ikkagi... ja jäi nagu ta jäi, pool õppimata. Aga enam-vähem oskasin vastata küsimustele jms. Siis oli füüsika, kus ma nagu totaalselt tühja panin. Siis käisime Nelega söömas. :D( näljased , mis teha ). Neljas tund oli psühholoogia ja viies vene keel, kus oli asendusõpetaja. JA ME ei teinud sõnadetööd, FAIN...Ja ma nagu õppisin. Aga no mööda külgi maha ikka ei jookse. (; Siis oli meie söögivahetund. Kartul , vorstikaste , pirn ja salat oli täna. Okei siis tuli ajalugu , mis oli ka ülilebo. :D Viimane tund oli kehaline, kuna meil oli süstikjooks tehtud, olime Sanne ja Heleniga jõusaalis. :) Pärast seda läksin lasketiiru ja tegin trenni ära . Jooksuharjutusi palju-palju , viisikut ja üle tõkete astumist 100 x . Siis käisin pesus ja tegin korda ennast , läksime Nelega linna. Võtsin raha välja , läksin juuksurisse . Mul olid juba päris pikad juuksed. Nüüd on jälle migni ülilühikesed(värvisin ka). :D Okei , pole hullu. Kella kuueks sai läbi , ma oleks bussile ka jõudnud, aga ma ei tea miks ma ei läinud :/ . Ossin süüa endale , chillisin muusikakoolis ja panin niisama tühja. 7-sega läksin koju( mingi ülikülm oli bussis :o ) , Mariake oli ka õnneks :)) . Jõudsin siis koju ilusti , sõin... ja olen siiamaani Sky+ kuulanud ja lihtsalt ISTUNUD . Mõtlesin , et katsun täna hästi varakult magama minna (mis mul RAUDSELT jälle välja ei tule , aga no see selleks) .
Et ma siis praegu lõpetan.:D
Head und ja tsau :*

Kommentaare ei ole: