neljapäev, 28. veebruar 2008

27. veebruar, Kolmapäev

Hei... Ma olin voodis uinumas juba kui ikkagi otsustasin, et kirjutan blogi, sest õde siiberdas mul toas jms.
Okei , hommikul ärkasin mingi kolmveerand 7 ajal üles. Toppisin koti kokku, tegin niisama korda ennast. 7:21 läksin välja. Sõitsime Kirsiga ilusti linna, viisime pirukad ära ja läksime kooli. Esimene tund oli füüsika, TÖÖ oli ! :o Ma polnud seda osa peaaegu, et kordagi tunnis kaasa teinud. Valikvastustega oli pool tööd, suht Bingot sai tehtud. :)) Siis külastasin toredat puhvetit. Teine oli keemia, kus me pool tundi kirjutasin konspekti ja teine pool tundi vaatasime Emajõe filmi, mis oli päris huvitav. Järgnesid mata ,(vahepeal külastasin jälle puhvetit :D) kirjandus ja teatriõpetus. Söömine...täna pakuti mingit suppi , mida ma ei söönud. Pannkooki ja õuna. Siis tulid inka ja saksa, kus me pool tundi tegime arvutis mingeid ülesandeid. St . kes tegi , kes mitte . Mina ( kui eeskujulik , ainult viitele õppiv nooruk :D ) tegin kaasa ikka korralikult. :) Pärast seitsmendat oli lauluproov, st. koosolek , kus arutati Saksa reisi kohta. Appi...ma olin nii kindel , et lähen , aga nüüd hakkan juba vaikselt mõtlema, laevaga ikka ei viitsiks minna . Ma saan aru, et lennukiga nooo, aga no eks paistab... Pärast seda võtsin raha välja, ossin igast asju endale. Siis hakkas solf. Algul tegime järgnevust , siis mingit titekat diktaati , mille ma ääri-veeri valmis sain ja kuulamist. Lõpus laulsime niisama miskit. Tulin koju, istusin netis, hakkisin rohelist sibulat :D , sõin ja kuulasin muusikat. Vene keelt isegi õppisin. Siis mõtlesin, et teeks väiksed piibud ja joogid, aga Maarja magas pool õhtut ja nii ta läks. :D Käisin pesus ja vaatasin Heroest . Ja siis hakkasingi vaikselt magama juba jääma.. aga siin ma olen . :D Räägin Martiniga juttu ja kuulan Chris Browni ''With You''-d. Sätin magama tagasi siis, saaks välja puhata jms :) Hommikul poleks üles saamisega ka selliseid raskusi . Eile läksin isegi kuskil poole 12 ajal magama , hommikul oli hulga kergem üles tõusta.
Ei , enivei , tsau & head und ! ;*

Kommentaare ei ole: