neljapäev, 14. veebruar 2008

Kolmapäev, 13.02.08

Hommik algas enne kolmveerand 7't - käisin siva pesus , panin riide , sõin , panin koti kokku ja suutsin enda päikesepuudri mööda põrandat laiali puistata :D
Esimene tund oli füssa , terve tund õpetaja kirjutas mingeid valemeid tahvlile , suht ei saanud midagi aru... Kirjutasin niisama maha. Siis oli keemia , ma isegi ei mäleta , mis me seal tegime , aa mingitele ülesannetele otsisime vastuseid . Kolmas oli mata , tegime terve tund üht ülesannet , lollid ikkagi ju . :)) Järgnes kirjandus...seal kirjutasime linnakirjanduse kohta (?) :D 4. oli teatriõpetus , kus meil täna olid rühmad koos , mis tähendab , et terve klass oli koos. Tegime mingit usaldusvärki... et nagu üks oli lava pealt kukutas ennast ja teised püüdsid ta kinni . Huh , ma olin esimene , suht mõnus oli , kuigi mai suutnud nii sirgelt kukkuda , kui vaja(see oli sp. et ma mõtlesin sel hetkel kui ma juba kukutasin ennast , et ma veel ei lähe ikka , aga hilja oli nooo :D). Siis oli söömine , väkkk , mai läinud sööklasse ka mitte , mingi jube boršisupp ja see kakaokissell (? , ma pole kindel , sest ei käinud , aga tundus selle moodi). Siis oli inka ja saksa , kus me tegime mingi iseseisva töö . Ma enda arust oskasin päris hästi , eks homme paistab :D Niivõrd 5 saksa keel lihtsalt . :D Laulmine jäi JÄLLE ära , mis tähendab , et ma oleks saanud trenni minna , aga no ma ju ei teadnud , tarkpoiss , ei võtnud trenniasju ka kaasa . Läksime Nelega hoopis sööma . :D Ja mis me nägime... Kertu ja Mikk olid ka söömas ;) 15.45 hakkas solf mussas , seal tegime diktaate , järgnevust ja niisama lahendasime miskit .
Veerand 6 olin jälle kodus... tegin endale pannitäie pelmeene :D istusin niisama netis . 7 läksin võrku... Täna oli meeletu rahvas . HUUUUCH . Vapsee 5 inimest . :D Ja ma olin muidugi ainuke noortest , positiivne :D Algul oli SUHT intensiivne mäng , aga hiljem , kui ma seal IGA liigutust kommenteerima hakkasin , hakkas mäng ka edenema :D Paraku olen ma nii käpp , et suutsin endale palliga näkku lüüa (tore , teistel oli naljakas vähemalt :D) siis kolm korda suutsin õla paigast lüüa . Appi , viimane oli nagu eriti valus :/ . Sinika sain ka põlvele . Üheksa ajal sain koju , käisin pesus , tegin mata ülesande ära ja vene keelt lugesin väheke. Käisin pesus ja nüüd istun siin niisama , kuulan jälle seda sama lugu ja vahin poole silmaga Prison Breaki...
Hüva õhtut jätku siis ! :))